Blogg.no er teite

Hei!

Blogg.no har nektet å la meg logge inn i hele kveld, så beklager for null blogging. 
Dagen i dag har gått ut på å være på stranden, og så bli med Axel hjem etter det. En ganske normal dag for meg nå i sommerferien! Skal på stranden i morgen også, det er herlig med fint vær. Forresten drar jeg til Koster på mandag, og det er syd-Koster til dere som har spurt. Jeg er der akuratt en uke, og kommer hjem Mandag den 5. juli. Skal prøve å få blogget en del der også! Dagen etter, tirsdag den 6, drar jeg til Barcelona. Haha, litt hektisk!
 Der skal jeg være i 6 dager før jeg drar videre til Mallorca i 8 dager. Gleder meg skikkelig, sydenturer er det beste jeg vet om. Skal ta med maccen til Spania, så jeg kan love dere masse oppdateringer og fine bilder.
Men nå skal jeg legge meg, dere. Vi blogges i morgen!
– ANDREA BADENDYCK
18 kommentarer

Siste innlegg