Koster er kos!

Hei!

Sorry for null bloggingz, men Axel har visst ikke internett på hytta alikevell. 
Turen til Koster tok sin tid, siden vi først dro til Strømstad også skulle ta fergen over. Vi var ute i god tid før fergen kom, så vi måtte vente en stund. Her er jeg som sitter å venter på båten som skal frakte oss til Axel's hytte:
Liker den nye jumpsuiten♥
Men nå er vi på en slags bar, hvor familien til Axel, Axel og jeg, ser på vm. Her er det visst internett også, så da måtte jeg jo selvfølgelig ta med maccen. Det er utrolig fint her, fredelig. Det er ikke lov med biler her, så det eneste du ser omkring deg er syklister og mopeder. Det er også saltvann her, noe som betyr at vi har vært å fisket krabber. Haha, det var gøy! Vi fikk en skikkelig sværing som prøvde å spise de andre krabbene, fikk litt dårlig samvittighet, så vi slapp dem ut igjen!
Vi kjører mye rundt på denne her på koster:

Hahahaha, jeg sitter forran i den kassen!

I farta!!
Ellers så har vi også tatt en del andre koselige bilder:

I Strømstad
Her hadde vi kommet frem til Koster, og Axel skulle vise meg litt rundt på øya:


Aw, I love yooou ♥

Håper alle har en suuuperherlig sommerferie. Selv er det akuratt 1 uke til jeg tar flyet over til Barcelona, gleder meg!
Vi blogges snart.
– ANDREA BADENDYCK

61 kommentarer

Siste innlegg