Getting ready for SPAIN!!

Heeey!!

Nå er jeg hjemme igjen, men ikke akkurat så veldig lenge. I morgen går flyet mitt fra Gardemoen ca klokken 15.00!
Så i kveld har jeg pakket og pakket og pakket til 2 uker i syden. Jeg gleder meg skikkelig, jeg bare elsker den følelsen av å være på vei til Gardemoen. Å reise på ferie er det beste jeg vet om ♥ Jeg er nesten 100% sikker på at jeg har internett på hotellet, så skal prøve å oppdatere en del. Jeg skal også stripe håret mitt muligens litt lysere der nede, så stay tuned!!
Kan sikkert også vise dere dagens innkjøp når de kommer. Akkurat nå er jeg litt stresset, fordi klokken er over 12.00 og jeg er langt fra ferdig. Føler jeg har så mye igjen! Må rekke å laste ned masse ny musikk og ikke minst gjøre litt research på hva slags butikker det er å finne i Barcelona. Gleder meg sykt til shopping 🙂
Skal jo lage et lite hade-innlegg når jeg drar, eller kanskje jeg mobilblogger på gardemoen. Har forresten fått tilbake den mobilen jeg hadde, Sony Ericsson Vivaz, så nå er jeg en lykkelig eier til den fine mobilen min igjen.

Vet dere hva jeg har planlagt å gjøre som er dødskult? Jeg skal ta et bilde av meg selv før jeg drar, også ta et helt likt bilde av meg selv med samme klær og alt sammen når jeg er hjemme igjen. Da kan man se hvor brun man faktisk har blitt! Blir gøy å legge ut.
Men nå må jeg nesten skynde meg litt. Vi snakkes!
– ANDREA BADENDYCK
26 kommentarer

Siste innlegg