Nepalsk resturant

Heeeey!!
Nå er jeg i Barcelona!!
Woooow, for et sjokk det var å komme ut av flyplassen. Det er helt sykt varmt i luften og solen stekte som bare det 8 om kvelden. Nå er jeg en liten lykkelig fugl, og gleder meg masse til i morgen. Da blir det frokost på Starbucks, soling på stranden og shopping etter det. Elsker syden!
Nå er jeg akuratt kommet hjem fra en Nepalsk resturant. Nydelig mat, ble helt sykt mett. Liker litt sånn ukjent mat med fremmed smak! Det var 7-8 forskjellige retter, så du kan tro jeg hadde nok å spise. Kan ikke navn på absolutt alt jeg spiste, men kan jo vise bilder av noe av det og resturant besøket:

Meg som venter på maten!
Her kommer 3 av rettene:


Haha, happyface 😀

Etter at vi var ferdige å spise, fant vi en alt-mulig-rart kiosk/butikk. Den hadde alt fra Pokemonspill til mat til dykkebriller til bøker! Virkelig ALT du kan finne nødvendig å ha. Likte den butikken! Jeg kjøpte godis, hørepropper til iPoden og pinpong rekkerter til stranden i morgen ♥
Men vi blogges i morgen. Lover mye blogging her nede, natta!
– ANDREA BADENDYCK
15 kommentarer

Siste innlegg