Barceloooona er herlig

Hei!

Dette har vært min første dag i Barcelona. Den startet med Starbucks besøk:


Frappuchino ♥♥♥♥

Deretter dro vi til stranden, hvor jeg tok årets første middelhavsbad:


Skikkelig deilig vann, tempraturen var akkurat passe. Litt avkjølende, men langt fra kaldt.

La playa (stranden på Spansk):
Ble faktisk ganske brun etter 3 timer på stranden:


Uredigerte!:)

Da vi var ferdige på stranden dro vi tilbake til hotellet. Jeg tok meg en god, lang dusj så fort jeg kom inn døren! Dusjen her er kjempekul, liker den. En slags masasjedusj(?) Tok en stund før jeg skjønte noe da..
Deretter dro vi litt rundt i butikker, og jeg fant meg MYE fint. Viser dere i morgen, er superfornøyd. Også spiste vi på resturant, og ja… Nå sitter jeg her på hotellrommet og blogger. I morgen kommer nok dagen til å gå ut på mye av det samme, så det blir nok enda en fin dag.
Vi snakkes!
– ANDREA BADENDYCK
28 kommentarer

Siste innlegg