Day 4

Hey!
Dette er min 4. dag her i Barcelona, og allerede på TIRSDAG drar jeg videre til Mallorca og blir der til den 20énde. Her i Barcelona har ferien bestått av spising, shopping og strandbesøk. Utrolig deilig igrunn. Hahah, noe som ikke er så digg kan jeg godt fortelle dere. Den stranden vi er på her i Barcelona er veldig populær, altså det er mange mennesker der. Noe som uheldigvis også betyr at det KRYR av selgere. Du får ikke ro i et minutt engang!
 Det er diverse mannfolk som selger alt fra smykker, solbriller, kokosnøtter og drikke til samosa (matrett). De roper så høyt de bare kan, og det hender de også prikker deg på ryggen eller noe lignende for å få oppmerksomhet. Slik høres det ut: "Fantaaa, cola, Cerveza. Veeeryyy gooood!!". Ikke nok med disse, men det kryr også av asiatiske damer som vil gi deg "Masashiiiiiii". Hahahah, det høres akuratt sånn ut som jeg skrev det. Til de som ikke skjønte det, så er masashi masasje! De kommer bort til deg, og ikke minst roper over hele stranden "Masashiiiiiiiii, 5 euros!!!!". 
Menmen, nå skal jeg til Pizzahut, en pizza resturant! Der selger de verdens beste pizza, 1000 ganger bedre enn Peppes. Såååå, jeg gleder meg ♥

Saltvannskrøller 🙂 🙂 🙂
– ANDREA BADENDYCK
30 kommentarer

Siste innlegg