12.jul.2010

Hey!
Som sikkert de fleste av dere har fått med dere, så vant Spania VM i går kveld. Kampen mellom Spania og Nederland var helt sykt spennende, det ble ikke mål før 116 minutter hadde gått. Jeg satt på en resturant og så på kampen på en stor flatskjerm tv, med en haug av spanjoler rundt meg. Alle var virkelig helt med, og ikke minst jeg. Da Spania til slutt scorte ble jeg såååå glad, hadde vært skikkelig stresset hele kampen for at Nederland skulle score. Men da Nederland fikk rødt kort, begynte jeg å få troa på at Spania skulle klare det. Dere aner ikke hvordan stemningen ble i Barcelona da Spania scorte! Alle skrek, klappet, biler tuet alt de kunne og folk kjøt opp raketter i luften. Når kampen ble blåst ferdig, og Spania hadde vunnet tok det jo helt av. Det var kjempegøy når vi skulle hjem, det var fullt liv rundt omkring. Folk tok ut bilene sine, tutet og viftet med med det spanske flagget og viste virkelig lykke over at landet deres hadde vunnet. Jeg tok en liten video i går for at dere skulle få et lite inntrykk av det, selvom det kanskje ikke var like mye bråk akuratt da:
Haha, jeg var veldig glad på denne videoen!
Heiet du på Spania under VM finalen?
– ANDREA BADENDYCK
24 kommentarer

Siste innlegg