Zoo de Barcelona

Hei dere!

Nå er jeg på Mallorca, og for dere som har spurt, så er jeg i hovedstaden som heter Palma. Hotellet her er dødsfint og ikke minst rolig. Det er et fint basseng ute, noen inne også men jeg tror ikke jeg kommer til å bruke de noe særlig. Det er også treningssenter på hotellet! Jeg som spiser godteri hele tiden hver eneste dag her, burde kanskje trene litt… Det er veldig fint i Palma, var her også for 2 år siden. Gleder meg til å være en uke her! 
For to dager siden var jeg på Zoo i Barcelona. Det var virkelig en flott opplevelse! De hadde utrolig mange dyr, og det var kjempegøy å se dem. Har en del bilder derifra som jeg vil vise dere:

Bjørn!!

Hehe, en søt sjiraff og meg 🙂

En sjimpanse som sprutet vann på turistene! Haha!

Løver, fantastiske!
Haha, jeg ligner litt:


Seler er søte!

Disse likte jeg! Vet ikke helt hva de heter, men dødssøte.


Gøy å se tigere i virkeligheten.

Haha, ble litt venn med den apen der. SÅ SØT! Tok flere bilder med mitt eget kamera, kan vise dere senere. Haha, han satt helt inntil vinduet. Den pilte nese, spiste under føttene sine og plukket ut lopper og spiste de også. Hahahah, men apen var nudelii.

Happy little family ♥

Krokodiller!! De var det mange av, skikkelig ekle. De så helt døde ut, også plutselig blunket de. Jeg tror en av dem ville ta meg faktisk. Da jeg satt intill vinduet og så på en av de, så stanget den plutselig hardt mot viduet. GJETT OM JEG SKVATT!
Også til slutt, my favourites:
 SÅ Marekatter, NYDELIGE! De var skikkelig ivrige, rullet rundt i sanden, lekte og prøvde å hoppe opp til meg. Hadde skikkelig lyst til å ta med alle hjem ♥
Hvis noen skal til Bacelona, annbefaler jeg dere virkelig å besøke zooén. Fantastisk opplevelse!
Har du vært i Zoo før?
– ANDREA BADENDYCK
28 kommentarer

Siste innlegg