Heihei

Hei!

Nå er jeg hos Tuva, siste natten her. Dagene har vært koselige, og bloggingen har det kanskje gått litt dårlig med…  I morgen tidlig drar jeg til hytta, og skal bli der til Søndag. Da blir det ikke noe blogging, rett og slett fordi det ikke her internett der. Haha, mamma og pappa skal feire at de er 100 år tilsammen i år, er ikke det rart? Også skal de invitere en haug av svensk slekt til hytten vår, tror det er rundt 50 stykker som kommer. Sykt? Tror det er mange der jeg ikke kjenner, og siden svensker ikke kan et ord norsk, så må jeg konsentrere meg om å snakke svensk. Hehe, jätte roligt eller hur?
Her er noen bilder fra i dag:

Vi var på indisk resturant og spiste god mat!

Også skulle vi vente på broren min i byen, så da stakk vi innom Oslo City.. Yeah
Sjekk hvor nydelig hun her er a:

<3 Bestiiiiis

Haha. dagens outfit?
Og her er bare bilder fra da vi kom hjem igjen:


Tuva sin lillesøster, Josefine. Søt ♥

Kos dere masse denne uken, dere er herlige allesammen!
– ANDREA BADENDYCK
61 kommentarer

Siste innlegg