Stortingsparken

– Er et av de koseligste stedene jeg vet om! Når jeg tenker over det, er jeg faktisk der utrolig ofte. Tar med alle jeg er med dit jeg… Det er koselig å sitte på gress, spise is, snakke og bare se på alle menneskene som går rundt omkring. I dag skulle jeg møte Ella og Tuva, så gjett hvor vi dro?


Haha, Tuva viste stolt frem "ASS PASSET" sitt da hun møtte oss i byen. Hun hadde visst fått det av en random mann i byen, men yeee.. 30% på alle dieselbukser er jo heeeelt greit det!


Søøøte Ella ♥
Vet dere hva? Jeg skal på konf.leir i morgen.. Da blir det nok lite til blogging, i og med at det ikke eksisterer en eneste data der. Men kanskje det blir noe mobilblogging? Vi får regne med det. Vi skal til Tjellholmen, tror det skulle være en øy utenfor Fredrikstad. Det blir sikkert kjempekoselig, skal være der til Torsdag:)
– ANDREA BADENDYCK
53 kommentarer

Siste innlegg