Finally weekend

Hey!

Nå er EN uke av 10ende ferdig, og den har virkelig vært utrolig lang. Vi har noe som heter utdanningsvalg nå, to timer i uken. Vi kunne velge mellom MANGE forskjellige linjer som vi kunne teste ut, og etter mye hjernevridring bestemte jeg meg for å velge drama! Jeg skal ikke starte på dramalinje på videregående, men jeg er veldig sikker på at de to timene i uken kommer til å bli utrolig herlige. Jeg elsker å stå på scenen, leve meg inn i andre roller og ikke minst le og ha det gøy. Første time hadde vi i går, og jeg tror faktisk jeg ikke har ledd så mye på LANG tid. Gruppen min består av en utrolig herlig gjeng, hvor det er en veldig posetiv energi rundt oss, alle er gode venner og viktigst av alt tørr å være seg selv! Til og med min nydelige kjæreste, Axel, går på dramagruppen – så der er det ingenting som mangler for meg. Gleder meg utrolig til flere timer! Regner med å få laget en videoblogg en dag på skolen i dramatimene, så dere kan se litt hva vi gjør osv.

Her er noen bilder fra i dag:


Glad i dere jenteer ♥

– ANDREA BADENDYCK
13 kommentarer

Siste innlegg