Dagens outfit

Hei!

Sen blogging i dag, men jeg sto faktisk opp halv 3 i dag… Hahahaha, sovedyr!!

Tusen takk for utrolig mange tilbakemeldinger på det forrige innlegget, var virkelig en overaskelse å se så mange kommentarer. Jeg blir også veldig glad for alt det koselige dere skriver til meg, setter utrolig pris på det! Noen spurte, og ja.. Jeg skal starte med ukens leserspørsmål. Jeg får jo ofte inn kommentarer jeg ikke får svart på, så da blir dette en fin mulighet til å kunne svare dere.

I dag skal jeg jobbe litt med skolearbeid. Tror jeg skal jobbe litt med naturfag i og med at jeg merker at det blir bare mer og mer avansert etterhvert som årene går.. Deretter skal jeg forbrede litt konfirmasjonsgaver, også skal jeg møte Henriette! Der har dere min dag. Det blir jo selvfølgelig også blogging mellom dette! Her er dagens outfit:


Skjorte fra Zara
Bukse fra Voice of europe

Hva synes du?

– ANDREA BADENDYCK

20 kommentarer

Siste innlegg