Herlig dag!

Heihei allesammen!

Dagen i dag har vært utrolig fin. Jeg har kost meg masse med min herlige familie, 3 supre bestevenner og verdens beste kjæreste. Etter å ha vært i kirken, dro vi hjem til oss hvor konfirmasjonen skulle finne sted. Vi spiste 3 rettersmiddag, det ble holdt diverse taler og vi hygget oss utrolig mye. Jeg fikk mange fine gaver og ikke minst penger! Er superfornøyd med dagen min, den har vært så fin den bare kunne ha blitt. Er også utrolig glad for at familien i Sverige kom så langt for min skyld! Her er en del bilder:

In action!



Verdens beste kjæreste

Maria, min superherlige bestevenn som jeg er utrolig glad i!

Soulemates…


Elskling ♥


Go bunad!

Og her er litt bilder med min lille søte snupp:

Seeee så glad i meg a!!

No comment..

HAHAHAHAHA. Jeg kommer ikke over dette bildet, se på Shandie!
Også åpnet jeg selvfølgelig gaver:


Herlige!


Haha, jeg tok bilde av at Tuva tok bilde! Litt kult bilde egentlig..
Også hadde mamma og pappa laget en lysbildeframvising på lerret for meg:


Haha, gjett hvem disse 4 åringene er? MEG OG TUVA.


Aaaw ♥
Sjekk kaken:

Wihu, bilde av meg selv! Digget det.
Også tilslutt et bilde av bare meg:
I morgen skal jeg i Axel sin kofirmasjon, så det blir nok utrolig morsomt! Vi snakkes da, natta.
– ANDREA BADENDYCK
47 kommentarer

Siste innlegg