Axel sin konfirmasjon

Hei!

I går kveld var jeg så sliten da jeg kom hjem, at jeg rett og slett ikke orket å blogge. Jeg hoppet heller rett i sengen med en gang, og sov godt. Men men, Axel sin konfirmasjon var utrolig koselig! Jeg fikk hilst på hele familien hans, som er veldig hyggelige alle sammen. Det var så mange som holdt taler for han og konfirmasjonen var virkelig godt forbredt. Jeg og Johan, Axel sin bror, hadde laget en film til han i skjul. Så når Axel var på trening, kom jeg til de og hjalp Johan med videoen. Der var det diverse filmsnutter av venner, meg, Johan og forskjellige andre morsomme videoer av Axel og bilder. Den ble superfin! Det var rett og slett en herlig dag, og det ble sagt veldig mange fine ord. Jeg klarte nesten ikke holde tårene inne når familien talte, fordi jeg ble så glad på Axel sine vegne. Det var så mye koselig som ble sagt! Men uansett, her har dere bilder:
Jeg, Ella og Henriette utenfor kirken:

Og her er min kjekke konfirmant:

Ser dere han?

Haha, jeg og Axel sin bror, Peder i bilien..


Den utrolig søte fetteren til Axel!


Elsket dette bildet ♥
Vi snakkes senere, nå skal jeg øve på en samf. prøve som vi har i morgen!
– ANDREA BADENDYCK
13 kommentarer

Siste innlegg