St. Tropez

Hey! 

Nå har jeg akkurat bestillt selvbruningskremer fra St. Tropez. Både til kropp og annsikt! St. Tropez har virkelig de BESTE selvbruningskremene, men er SKAMMELIG dyre i norge. Over 500 kr for en flaske med 240 ml! Jeg har prøvd denne selvbruningen før, fordi bestevennen min, Fanny har den. Den var utrolig bra, man ble brun så fort man begynte å smøre. Det er jo veldig bra, siden da kan man unngå flekker osv. Fargen ga en utrolig forandring og så fullstendig naturlig ut. Derfor har jeg søkt litt rundt omkring på nettet etter disse selvbruningskremene, også fant jeg de på www.feelunique.com! Der koster det kun 280 kr for en flaske på 240 ml, så da måtte jeg slå til. Og siden den var for kroppen, måtte jeg bestille en for annsiktet til 130 kr. Til sammen ble det 410 kr! Det er også gratis frakt verden over, noe som er veldig bra.
Det blir jo fortsatt en smule dyrt for to selvbruningskremer, men det er da MYE bedre enn å ta solaruim! Det er dyrt, og ikke minst helseskadelig. Så nå gleder jeg meg til å få disse herlighetene om en ukes tid! Da skal jeg vise dere før og etter bilde ♥
Noen andre som har prøvd disse før?
– ANDREA BADENDYCK
11 kommentarer

Siste innlegg