Ukens leserspørsmål

Hei!

 

Denne ukens leserspørsmål er følgende:

Hvilken skole skal du søke neste år? Altså VGS?

Jeg har planer om å søke på Elvebakken. Om det ikke blir Elvebakken, noe som egentlig er 99% sikkert, blir det Handelsgym. På Elvebakken er det linjen Media og kommunikasjon jeg vil velge! Det er fordi jeg interesserer meg utrolig mye for alt som har med data og teknologi å gjøre. Å blant annet lære seg photoshop på skolen, lage filmer og ikke minst ha kule photoshooter må være en fatastisk variasjon i en kjedelig hverdag! Anngående videregående gleder meg meg faktisk utrolig mye til å starte der, å få mange nye venner og gå på en helt ny skole. Det skal bli bra det.

Hvis du er 1995 modell, hvor har du tenkt til å søke neste år?

– ANDREA BADENDYCK

48 kommentarer

Siste innlegg