Streptokokker

Hei hei!

Vet dere hva? Jeg er syk. Jeg har fått streptokokker, noe som  er en fæl halsbetennelse. Jeg går på en ti dagers pensilinkur, 4 tabletter hver dag.


Jeg er utrolig forkjølet og har veldig vondt i halsen og svelget! Jeg har hatt streptokokker veldig mange ganger i livet mitt. Da jeg var liten hadde jeg det skikkelig ofte, i allefal hver 3 måned. Og jeg likte egentlig ganske godt å ha det, fordi jeg fikk svelge medisinen med cola. Og cola fikk man jo ikke så ofte da man var liten, så jeg var skikkelig fornøyd hver gang jeg fikk streptokokker. Det betydde cola fire ganger om dagen i ti dager! Hahahaha..

Har dere lyst til å se dagens outfit kanskje? Nå som jeg er syk, kan de stramme buksene gi opp håpet om å bli dratt på.


Kuleste outfitet noensinne!!!

Nå skal jeg slutte å klage her… Vi snakkes dere ♥

– ANDREA BADENDYCK

25 kommentarer

Siste innlegg