Natta

Hei!

Med over 100 påmeldte på blogg vs blogg, må jeg nok utsette det til i morgen. Er så trøtt! I kveld var jeg endelig med min kjære igjen. 5 hele dager var hardt! Han er verdens beste, og jeg er så utrolig glad i han. Tenk så mye han lyser opp hverdagen min ♥ Vi hadde det kjempekoselig, lo en hel del og han fortalte morsomme ting fra Spania. Synd tiden går så fort når man har det gøy… Men jeg skal møte han en tur i morgen også, jeg tror vi skulle spise lunch i byen sammen. Etter det skal jeg til Tuva på en slags jentekveld med middag osv, det blir sikkert veldig koselig. Så vi kan rett og slett heller blogges i morgen! Nå er jeg nemmelig veldig trøtt…….. Axel ga meg forresten også noen superfine øredobber fra Spania:

 

Kjempefine! Kjæresten min er flink til å kjøpe gaver ♥

– ANDREA BADENDYCK

12 kommentarer

Siste innlegg