Oppsumering

Heihei!

Haha, litt lol overskrift. Men den passer jo til innlegget sånn.. egentlig?

Nå ligger jeg i sengen, nydusjet med maccen på fanget. Veldig deilig i grunn! For en sjelden gangs skyld, skal jeg skrive litt i innlegget mitt. Jeg føler at nesten alle innleggene jeg legger ut bare er gjort på noen få minutter, i mitt aldeles store hastverk. Uff, jeg skal prøve å bli flinkere på å skrive litt mer. Bloggen min er jo nesten bare bilder!! Men men, som den fotografen jeg er må jo bloggen bestå litt av bilder og. Haha, okei nå ble jeg litt “skravlette” her.

Fortiden går alt ganske fint, litt drama her og der men det har vel nesten alle jenter på min alder i blant. Bloggere også!!!! Er så teit med bloggere som later som at de har det perfekte liv, for hvem har vel det? Jeg er akkurat som alle andre jenter på 15 år, det kan jeg love dere. Uansett! Jeg og Axel har det også veldig fint fortiden, vi krangler lite og er utrolig forelsket- Tenk det! Vi har vært sammen i snart 2 år og er fortsatt forelsket, det er unikt det. Men han er så herlig, at det egentlig ikke er rart ♥

Jeg gjør altfor mye, planlegger altfor mye og har altfor liten tid. Men denne uken skal jeg ikke planlegge så mye! Jeg har norsktentamen på tirsdag, naturfagsprøve på onsdag og dobbeltime matteprøve på torsdag. Ikke spør meg hvordan jeg skal komme meg levende ut av dette med en god karakter…. Haha, uff.. fml.

MEN, det er noe jeg virkelig gleder meg til! På fredag er det høstferie, og det skal bli så sinnsykt, utrolig, helt fantastisk deilig. Er så lei av 7 timers søvn hver natt og 6 timers skoledag. I høstferien skal jeg slappe av, kanskje hvis jeg er flink jobbe litt med skole, og ha med Tuva på hytta et par dager.

MEN, det jeg gleder meg mest til skal dere få høre nå. Gjett hva jeg skal den mandagen etter høstferien hvor alle dere skal trøtte og morgengrettne på skolen igjen? TIL PRAHA, TSJEKKIA!!!!!!!!! Wohooo, sitter å smiler for meg selv nå. Vi skal til Praha på klassetur, og jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg. Det skal bli så utrolig koselig! Det er også veldig billig der, så gjett om det blir shopping. Og som den lille ungen jeg er, teller jeg selvfølgelig ned dager! 15 igjen

Haha, nå skal jeg ikke pine dere med mer skravling. Sov godt dere ♥

– ANDREA BADENDYCK

21 kommentarer
    1. Skjønner veldig godt det du skreiver om at det er teit med bloggere som late som de har det pergekte liv.. Men det var veldig fint å høre at du å kjæresten din har det fint 🙂
      Vi har også Matteprøve på torsdag, åh som jeg gruer meg. Dette er vår aller første matteprøve med karakter, siden jeg/vi går i åttende klasse 🙂

    2. aw, begynte å smile da du fortalte om deg og axel, så søtt! har heldigvis ikke så mye skolearbeid, men nå har vi jo da en prøve i rle på tirsdag, wuhuu.. men det som er litt urettferdig er at dere har en UKE høstferie, men vi har bare to dager, haha 🙁
      Pene bilder av deg! ha en god natt :o)

    3. Jeg synes at du har en veldig fint blogg, og liker når du bruker mye bilder, og ikke så mye tekst:)
      men det er ganske fint med en oppsumering som er litt lengre enn fem setninger i blandt:)
      Andrea, du er veldig flink! Forsett sånn:) Du ligger jo på topplista for en grund også da:):)
      Heldig dere er som har høstferie nå etter den uka, og så skal til Praha 😉 Vi har ikke ferie føre uke 41 vi;)

    4. du er sinnsykt pen!!! mange som missunder deg, helt sikkert!! smile ditt, det sinnsykt fantastiske håret ditt, kjempefin stil å naturlig vakker!! vis du ikke er helt fornøyd med utseende ditt, så ta en titt i speile! du er ubeskrivelig vakker!! håper det går bra på prøvene å god tur til praha!! dere er heldige!! å du å alex er supersøte sammen! ønsker dere det beste å håper det går bra videre! 🙂

    5. Så utrolig heldig du er! Kos deg masse i Praha! Forresten, går du media? 🙂
      Og, må si jeg blir veldig misunnelig på forholdet ditt til Axel, dere er såå heldige!

    6. Aah, jeg har også lyst til å dra til et av de byene borti der : p Har mest lyst til Riga siden ei venninne fortalte meg om et spahotell hu var på der til bare 200 kr natta!! Sjukt billig! Kose deg masse : D

    7. hihi, du er ikke den ensete som skal på tur etter høstferien! jeg og venninna mi skal til spania 1 uke med besteforeldra mine, og fly hjem alene! og heldigvis etter høstferien så får liksom to uker med ferie ! 😀
      du og axel er så utrolig søte sammen! rene drømmeparet vettu..søteste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg