God morgen!

Heihei!

Siden så mange lurte: Strikkegenseren på forrige innlegg er fra H&M, men jeg tror ikke den er i butikker lenger.

Nå er jeg hos Tuva, sov over her fra i går. Etterpå skal jeg møte Henriette, for hun har jeg ikke sett på evigheter!! Skikkelig kjipt, nå savner jeg henne altså. Appropo savning så savner jeg også kjæresten min! Axel er på cruise litt rundt omkring Europa.. Det startet i Venezia, i går var han i Athen… Og nå vet jeg ikke helt! Har ikke fått dagens oppdatering, haha. Han kommer ikke hjem før på søndag, og jeg drar på mandag til Praha. Passer skikkelig dårlig! Men jeg skal overnatte hos Fanny fra søndag til mandag, og de bor ikke så altfor langt unna- Altså håper jeg på å få sett Axel i allefal en liten tur. Klarer ikke enda en uke uten kjæresten min! Siden jeg er i gang med å snakke om Axel, slenger jeg med noen bilder av oss:


Aw! Koseeee..

Gode minner ♥

Hvem savner du akkurat nå?

 

– ANDREA BADENDYCK

35 kommentarer

Siste innlegg