Did you know?

Hei!

Uff, nå har jeg skikkelig lonerparty med meg selv. De fleste vennene har reist bort + kjæresten, så det er ikke så altfor mye å gjøre hjemme. Savner dere!!!!! Jeg har til og med poppet litt popcorn…. alene….. som…. jeg… spiser…alene! Haha, skikkelig fml det her altså. Neida, møter nok noen senere i dag!

Nå har jeg et lite spørsmål til dere, som jeg faktisk ikke tror at så mange vet fra før av.

Visste du at jeg har 3 hull i det ene øret?


Det er egentlig ikke så rart om dere ikke vet det, i og med at jeg ca aldri har i øredobber der! Jeg tok de en gang i 8ende, og på den tid hadde jeg kanskje 100 lesere på bloggen min. Så regner igrunn med at de fleste ikke visste det. Men jeg fikk de gullhjertene av tante til konfirmasjonen, så da tenkte jeg å prøve de ut. Synes de igrunn så dødssøte ut der!

Hvor mange hull har du i ørene?

 

– ANDREA BADENDYCK

37 kommentarer

Siste innlegg