Anbefaling: Saint tropez self tan mousse

Hei!

Etterpå skal jeg ut å spise sushi med bestejentene mine Maria og Eli! Jeg gleder meg skikkelig til å se dem, begge har vært borte i høstferien så nå savner jeg dem veldig♥ Woho, blir koselig!!

Nå skal jeg gjøre noe jeg har hatt tenkt til å gjøre lenge. For noen uker siden bestillte jeg selvbruning fra www.feelunique.com! De var i merket saint tropez, og jeg hadde prøvd den for kroppen hos Fanny før. Da jeg prøvde den ble jeg nemmelig utrolig inponert, og bare måtte bestille en selv også! Den ble ganske dyr, rundt 500 kr. Men den er absolutt verdt pengene! Bare tenk hvor dyrt solarium er, og hvor fort 500 kr går dit. Selvbruningen er veldig stor og varer LENGE. Ikke nok med det, så er jo ikke selvbruning helseskadelig. Et utrolig bra alternativ, selv skal jeg aldri ta solarium mer! ♥

Flasken:

Innholdet:

Som dere ser, er dette en selvbruningsMOUSSE! Når du smører det ut blir det selvfølgelig “krem”.

 

Før og etter resultat etter en smøring på lårene:

Konklusjon:

Denne selvbruningen blir man brun av så fort man smører den ut. Derfor er det mye lettere å holde det jevnt, fordi du ser hvor du har smurt, om du har flekker osv. Den lukter faktisk ganske godt til å være en selvbruning, noe som virkelig er et pluss. Den har en utrolig effekt etter første smøring, og den varer lenge. Det som jeg kanskje liker best ved denne selvbruningen er at fargen ser 1000000% ekte ut, altså ingen “Gul/oransj-ekkel-farge”. Annbefaler alle som trenger en virkelig god selvbruning til å kjøpe denne!

Karakter:

Helt klart en 6ér!!

Hvor du kan få kjøpt denne:

Denne kan du bestillte fra www.feelunique.com, eller kjøpe på hudpleiesalonger i Norge. Der er den mye dyrere enn på nettet, så annbefaler heller alle å bestille! Det er gratis frakt over hele verden fra den siden, men når du henter den på postkontoret må du betale moms/toll. Den vil ligge på litt under 200 kr!

 


– ANDREA BADENDYCK

28 kommentarer

Siste innlegg