Svar på noen spørsmål!

Heihei!

Dere har sendt inn nesten 1000 spørsmål, så det sier vel seg selv at jeg ikke får svart på ALLE. Men derfor svarer jeg på noen skriftlig nå i kveld, også kommer fler på videoblogg i morgen. Høres det bra ut?

Åssen ble du kjent med Stine(haawt.blogg.no? 😀 Hmm.. Hun sendte meg en mail på facebook, også begynte vi å snakke litt sammen. Etterhvert avtalte vi å møtes, og nå har vi blitt ganske gode venner.

Er du modell? i så fall for hvilket byrå? Haha, jeg er ikke modell! Men hvis du mener jeg har så bra bilder på bloggen at det ser slik ut så får jeg vel si takk?

favoritt blogg ? www.livingdoll.blogg.on. Ett ord: Fantastisk!

Hvor har du kjøpt den genseren på bildet? Den er Maria sin, og er fra h&m. Tror ikke den er i butikker lenger!

hva er det som er så bra med axel? At han har en så herlig personlighet, er utrolig kjekk og 1000% til å stole på.

hva synes du om voe? Emilie er en utrolig søt jente, like koselig i virkeligheten!

har du hatt en typisk ” fjortissperiode”?

SAY WHAT? Haha. Profilbilde 24.september 2007 på biip.no ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Annbefaler du solarium? Nei, det er helseskadelig! Nøy deg med at det er naturlig å være blek på vinteren, eller invister i en god selvbruningskrem.

Hvilke venner hadde du IKKE før du starta på unngdomskolen? Jeg kjente INGEN av bestevennene mine nå, bortsett fra Tuva.

Yndlings kjendis? Ingen? Er veldig lite opphengt i kjendisverdenen igrunn.

Hva fikk du til konfen? Speilrefleks, bunad, smykker og penger.

Hvor mange venner stoler du 100% på? Det vet jeg helt ærlig ikke… Vanskelig å si!

– Hva pleier du å gjøre når du kjeder deg? utenom å sitte på pcen? Spise, ringe noen, se på tv, klage til alle rundt meg om hvor kjedelig jeg har det, plage hunden min (mohahaha).

kan du synge litt ? 🙂 Neeiiii…. Tror ikke det du!

– har du ridd før? EN gang.

– liker du klassen din? Er faktisk veldig fornøyd med klassen min!

– liker du læreren din? Haha, hvilken av de 6 forskjellige snakker du om?

Var i Sverige är du när du åker hit? Värmland!!! Yey.

Blir du ofte gjenkjent på gaten, eller får du ofte blikk fra blogglesere? Ja, en god del. Men jeg liker ikke å bli stirret eller pekt på!!!! Kom heller bort til meg å si hei, jeg er ikke såååå skummel 🙂

– Hvordan har du så fint hår? 🙂 Tusentakk! Jeg gjør veldig lite med håret mitt, bare vasker og noenganger retter det.

Hvor mye er du glad i meg?:):) Jeg er veldig glad i deg da, Eli!!

Jeg lurer på om du har mye penger? 🙂 virker sånn utifra det du blogger om. eksempel: fridays to dager etter hverandre, og du handler mye og dyre ting. ;p og hvis du har mye penger, hvor får du de fra? jobber du, eller er det foreldrene dine? 🙂 Jeg  jobber ikke, og ja jeg får lommepenger! Men nå i det siste har jeg selvfølgelig vært ganske rik pga konf, hadde ikke hatt råd til disse forbrukene hele året!

– hvor mye veier du? Jeg tror jeg veier litt over 50 kg?

– hvor høy er du? 166cm…. Tror jeg…..

Hvordan har du fått til øyenbrynene dine sånn? jeg elsker dem ! Seriøst? TAKK! Jeg gjør faktisk ingenting med de, bare gråter hver kveld over hvor stygge de er…… Neida, men jeg liker dem ikke!!

Kan du nevne to ting du liker ved utseendet ditt? Øyenfargen og leppene.

Kan du nevne to ting ved utseendet som du ikke liker? Nesen og øyenbrynene.

Liker du å trene? Jeg hater å trene…

Hvordan var du som liten? Som liten var jeg veldig utadvent, aktiv og sa mye morsomt!

Hva sier foreldrene dine til at du blogger? De synes det er kult. Min far er jo stalker nr.1!!! Sikkert innom 10 ganger om dagen, leser alle kommentarer osv. Haha.

Hvordan ser foreldrene dine på forholdet mellom deg og Axel. Får dere lov til å sove hos hverandre osv? 🙂 Nei, det får vi ikke. Mamma sier vi jeg må vente til jeg er 16.. Dødsteit!

Hvem er kjekkest i klassen? Bjørn Erik, han er jo bestie!


– har du vært sammen med axsel føre denne gangen her? og hvilken dato ble dere sammen? (hvis du husker) Holdt dere på lenge føre dere ble sammen? 🙂 Nei, har bare vært sammen med Axel 1 gang. Vi ble sammen 13.12.2008, og ja vi holdt på i noen måneder før vi ble sammen!

hvor har du kjøpt den pelsvesten din fra og hvor mye kostet den?? 😀 Den er kjøpte jeg på markedsdagen i bokstadveien i et telt. Tror ikke teltet hørte til en spesiell butikk! Den kostet litt under 3000 kr.

Røyker/snuser du? Nei.

Hvordan er det å være på topplista? Det er ganske mange som ville gjort masse for å komme der du ligger, noen tips for å blogge bedre? 🙂 Haha, så søtt! Jeg regner ikke meg selv som en topplisteblogger egentlig, ligger bare på 30.plass! Men ting som jeg synes som tilsvarer en god blogg: Store bilder med god kvalitet, lite skrivefeil, gjerne litt humor i innleggene, vær positiv og ikke skriv dritt om andre, videoblogger og tips.

– har du tenkt på en annen skole enn elvebakken? Jeg tenker som bare det!

– hvor gamle er søsknene dine? 18 år.

– Kan du gi noen gode tips til ting å gjøre med kjærsten? Ha dater, som resutrantbesøk og kino! Kosekvelder hjemme med godteri og film, shopping, overask den andre med noe spennende, spille fotball/basketball eller noen andre morsomme leker med hverandre, gå turer osv.

Synes du selv at du er feit? Nei, jeg ser ikke på meg selv som feit. Er ikke noe spesielt tynn, kunne godt vært tynnere men er forsåvidt ganske så normal.

Synes du selv at du er pen? Jeg synes ikke at jeg er noe spesielt pen! Er mange jeg heller ville sett ut som.. Men altså gjør det beste ut av slik du ser ut, fordi utseendet ditt er faktisk noe du MÅ leve med enten du vil eller ei.

Er du halvt asiatisk eller noe? pga øynene dine. Nei?

Hvor gammel er kjæresten din? Axel er like gammel som meg, 15 år.

 

– ANDREA BADENDYCK

44 kommentarer

Siste innlegg