Perfection

Heihei!

Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen, og skal sette i gang med pakkingen. Herreguuuuud, jeg drar til PRAHA med klassen i morgen!!!!! Flyet går 11 på morgenen, og JA jeg tar med maccen så jeg får blogget der nede. Jeg gleder meg noe helt sykt mye, men skal snakke litt mer om dette senere i kveld.

Nå tenkte jeg å gi dere en liten anbefaling igjen, nemmelig denne parfymen:

Burberry, THE BEAT!

Dette må være en av de beste luktene jeg vet om, den er helt fantastisk! Jeg bruker denne hver dag, og er utrolig fornøyd med den. Kjøpte den i 100 ml, noe som vil si at den kommer til å vare lenge. På Esthetique koster den rundt 7-800 kr, så jeg annbefaler heller dere å kjøpe i utlandet eller på tax free! Såpass mye penger for en parfyme er ganske drøyt! Menmen, tenk over det neste gang dere trenger en parfyme. Denne vil dere ikke bli skuffet over ♥ Favourite #1.

Fler som har denne?

 

– ANDREA BADENDYCK

 

 

28 kommentarer

Siste innlegg