Bedtime

Andrea:

Heihei!

 

Herregud, i morgen klokken 11 går flyet til PRAHA! Dit skal jeg med klassen min, noe som betyr en ferie med 3 av bestevennene mine + andre venner♥ Jeg gleder meg utrolig mye, det skal bli så gøy! Vi skal oppleve en hel del der. Den første dagen skal vi på noe som heter “treasure hunt”, altså “skattejakt”. Vet ikke helt hva vi skal da, men det blir nok noe gøy! Tirsdagen skal vi besøke det jødiske kvarteret, og Onsdagen skal vi på konsentrasjonsleir. Det blir nok både trist og opplevelsesrikt! Ellers får vi også mye tid til shopping, så dere skal få se innkjøp der nede! Skal ta masse bilder, og ha med kamera overalt. Har funnet ut at de HAR internett på hotellet, så skal prøve å oppdatere flere ganger om dagen. Men nå skal vi legge oss, blogges i morgen tidlig! Vi skal nemmelig stå opp halv 7…… Uff, jeg som er det sovedyret.

Fanny ville gjerne jeg skulle legge ut noen pene bilder hun har tatt selv… (ALENE):..


Åh, nå forventer jeg mange kommentarer om hvor digg jeg er… PS: Andrea er like støgg selv, hun tørr bare ikke innrømme det!!

LOVE FANNY <3 <3 <3 <3

 

26 kommentarer

Siste innlegg