Praha

Hei!

 

Nå er vi i Praha! Prøvde å mobilblogge på gardemoen men det funket tydeligvis ikke? Jaja. I dag stod vi opp HALV 7, tok flyet klokken 11 og var i Praha klokken 1. Her er i Praha er det MYE varmere enn i Oslo!!!!! Solen steker, og flere gikk i shorts. Ingen jakke er nødvendig om dagene her! Vi har hatt en 2 timers guidet tur i byen, noe som faktisk var veldig kjedelig. Vi hadde sett litt i butikker, og var bare så sykt gira på å se mer! Heldigvis ble vi ganske så fort ferdig, så da fikk vi tittet på et gigasenter som ligger rett ved hotellet med 5 etasjer!! Har allerde brukt over halvparten av pengene mine…… Uff, det er meg i et nøtteskall.

Praha er en utrolig fin by, med mange flotte bygninger! Mye fint å se på, utrolig koselig å gå i. Det er også veldig billig her, en middag koster rundt 50 kr. Hotellet er selvfølgelig ikke av beste standar, men vi er ikke her så mye uansett så det går bra. Kom på rom med akkurat de jeg ønsket, så alt er egentlig bare supert nå!

Her er masse bilder:


Fanny og jeg i bilen!


Flyplassen! Noe veldig morsomt skjedde visst akkurat der?

Haha, vi følte oss SÅ rike da vi skulle veksle fra norske til tjekkiske penger! De er nemmelig verdt 3 ganger så lite, så vi fikk 3 ganger så mye penger som vi ga!! Haha, 2500 ble til 7500. Fikk alt i 500-lapper, så ble en god bunke ♥

 

Fanny driver taxi med kofferten:

Haha!

Fremme i Praha!! Måtte mose Fanny litt ♥

 


Yey!

Liten shopping-pause før lunsj:

Frappuchino! ♥

Vi ble SÅ glade da vi fant SEPHORA, de hadde jo masse bra sminke!!! Jeg kjøpte Id starter kit og det sjokoladepudderet fra Too faced:

Super fornøyd!

På vei til resturanten! Etter å bli plaget av meg i hundre timer kom Fanny i litt humør igjen ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

 

36 kommentarer

Siste innlegg