GJESTEBLOGGER

Hei bloggen!!!!

Nå har jeg tatt over bloggen til Andrea, for hun er i bursdag og får ikke sjansen til å blogge før kanskje i kveld, så jeg tok på meg det store oppdraget å skrive et innlegg. Jeg vet ikke om dere har savnet meg den siste uken, jeg skal ikke ha for høye forhåpninger om at noen i det hele tatt har merket at jeg ikke har tittet innom bloggen, så da har dere kanksje ikke lurt på hva jeg har brukt dagene mine til i det siste heller.
Det eneste jeg vil meddele fra den siste uka er at jeg kjøpte en herlig joggebukse fra Gwyn Edds på Lambertseter senteret som åpnet nå på tirsdag:

Det er vel omtrent ingen som egentlig vet hvem jeg er. En del har vell lagt merke til krølltoppen som har sneket seg med på en del av innleggene her og et fåtall som har kanskje også fått med seg at Andrea og jeg har vært bestevenner siden vi var 3 år og jeg begynte i barnehagen hennes. Vi trakk tennene til hverandre på vei til hytta i Sverige, gikk på ballett, turning og fotball sammen, og det var henne jeg snek meg til de få gangene jeg rømte fra SFO. Vi delte kjæreste og konkurerte om hvem som kunne ha flest BRATZ. 
Men det er meg og Andrea.
JEG heter Tuva Emilie, går på Nordseter og har bursdag 28. mars. Jeg har vært innom omtrent alt som er av idrett – voltige, ridning, håndball, golf og turn. Nå går det mest i mer ekstreme aktiviteter, som mattepugging, cafebesøk, shopping og trening på elixia. Jeg elsker vår, sommer og høst. Hater vinter.  
Dette er meg:


ja, jeg ser alltid så kul ut når jeg tar bilder av meg selv.
fantastisk iphone kvalitet på bildene i dag, men det får holde.

Nå har jeg egentlig fordypet meg i den kalde krigen, for hvertfall for meg er søndager sove lenge, gå i pysj til langt på ettermiddagen, gjøre lekser, trene og laste ned musikk-dag. 
Disse sangene er de mest spilte på ipoden min denne uka:
Hot Hot Hot – Crossfire ft. Elephant Man
Narcotic vs. Basslovers United – DJ Gollum
Opposite of Adults – Chiddy-Bang
We Are Who We Are – Ke$ha

Sikkert gammelt nytt for mange, men på høsten trenger jeg gladsanger for å holde meg våken.
hehe, random

Hva gjør du på søndager?
Hva er dine favorittsanger om dagen?

Takk for oppmerksomheten
Vi blogges, kanskje

☮ Tuva

 

19 kommentarer

Siste innlegg