Kjæreste-spørsmål

 

Heihei!

 

Tenkte å skrive et lite innlegg hvor jeg svarer på spørsmål om meg og kjæresten min, Axel.

Hvor lenge har dere vært sammen? Vi har vært sammen siden 13.12.2008 ♥ Snart 2 år!

 

Hvordan ser foreldrene dine på forholdet mellom deg og Axel? Mamma sier at Axel er “Svigermors drøm”, og begge liker han veldig godt. De synes det er koselig at vi har vært sammen så lenge!

 

Hvordan ble dere sammen? Vi hadde tekstet mye, snakket sammen på tlf og var begge veldig forelsket i hverandre. Vi hadde kysset for første gang noen dager før, og vi begge visste at vi ville bli sammen. Jeg kom til han på kvelden på Santa Lucia sammen med Fanny, og han hadde en gjeng gutter hos seg. Vi så film, og mens vi kysset stoppet han opp og sa: “Andrea, skal vi bli sammen?”. Så forelsket som jeg var, sa jeg selvfølgelig JA. Den kvelden vil jeg aldri glemme, og vi har vært sammen siden det.

Hva gjør dere når dere er sammen? Jeg og Axel ser mye på MTV sammen (HAHA?), vi ser på film, koser oss med mat og godteri, vi leker våre interne leker, vi tøyser og ler, vi spiller noenganger playstation osv, vi spiller noen ganger fotball/tennis/basket osv i hagen hans også har vi en del superkoselige middag/kino dater.

Hva liker du ved Axel? Axel er en god gutt tvers igjennom, med mye omtanke og kjærlighet. Han er trofast, ærlig, lojal og snill. Han er selvfølgelig også superkjekk, og har det herligste smilet noensinne. Han er der alltid for meg, uansett når hva og hvor. Jeg elsker at vi har det så gøy sammen, har våre egen superinterne humor og at vi kan være oss selv 1000% ovenfor hverandre. Han er en fantastisk kjæreste, som jeg setter utrolig stor pris på. Axel gjør livet mitt så lyst, han gjør meg rett og slett lykkelig ♥

Hvordan er Axel som person? Axel er veldig sosial, tullete og glad. Han sprer latter og glede rundt seg, og er utolig morsom! Han har også en rolig, kjærlig og omtenksom side som jeg elsker.

hva tenkte du når du først så Axel? WOW, så syyyyykt kjekk!

Har du å Axel god tid til hverandre? Vi går på samme skole, så vi ser jo hverandre hver eneste dag! Han trener en del fotball, men vi får fortsatt god tid til hverandre. Vi er ikke sammen hver dag, men noen ganger i uken. Det er helt perfekt!

Hvordan er det å ha kjæreste? Å ha kjæreste er det koseligste som finnes! Jeg er så utrolig glad jeg har Axel, savner ikke et sekund å være singel ♥

Har du kjæreste?

 

– ANDREA BADENDYCK

 

45 kommentarer

Siste innlegg