Written in the stars

Heihei!

I dag har jeg vært i byen med Helene og Linnea, men Helene måtte dra nokså fort. Så da dro jeg og Linnea til Deli Deluca, kjøpte noe mat og snakket en stund. Var utrolig koselig, Linnea er en herlig jente ♥ Etter det dro jeg en liten tur til verdens beste kjæreste, og nå er jeg hjemme igjen! Her er litt bilder:

Hahah, in action! Takk til snikfotografen ♥

Vakre Linnea!! Haha, akkurat der vinket plutselig en venn av oss som heter Marius fra gaten… Veldig random å se han!

♥♥♥♥

 

Dagens outfit:

Omg, må være det styggeste bildet av meg noensinne! Var så vidt jeg ikke klippet bort fjeset…

Menmen:

Genser fra Topshop// Jakke og veske fra Cubus // Bukse fra Vero Moda // Sko fra Ugg Australia // Skjerf fra Message

Pappa og min søte sussebass møtte meg på hjemveien, så derfor måtte han jo knipse noen bilder av oss:

Ntaaw, verdens søteste basseklump ♥


En superfin sang forresten (VET den ikke er superny):

 

Tinie Tempah ft. Eric Turner – Written in the Stars

 

 

– ANDREA BADENDYCK

42 kommentarer

Siste innlegg