Streptokokker in my heaaaaart 4 ever

Heihei!

 

I dag har jeg vært hjemme fra skolen, fordi jeg skulle til legen. Jeg har nemmelig hatt veldig vondt i halsen de siste dagene, så derfor skulle vi sjekke dette ut. Vi dro til legen, tok forskjellige tester- og fant ut at jeg har fått streptokokker. Det er en halsinfeksjon som man behandler via Apocillin. Det som er kjipt er at forrige gang jeg fikk det, er kun 6 uker siden! Altså for 4 uker siden var jeg ferdig med apocillinkur, og nå må jeg ta det igjen. Skikkelig kjipt å få det så ofte, er nemmelig veldig ubehagelig. Er også litt styr å ta 4 tabletter hver dag i 10 dager med jevne mellomrom.. Jaja, heldgivis virker apocellinen fort!

Uansett. Vi drar til Sverige om ca en halvtime! Hos mormor og morfar er det internett, men ikke på hytta. Altså får jeg blogget der, men ikke hele tiden. Vi skal muligens dit etterpå, HVERTFALL i morgen, og ikke på søndag. Men da kommer jeg jo hjem uansett, og får blogget da! Så det blir altså muligens oppdatering fra Sverige etterpå og i morgen. Tuva skal være gjesteblogger sånn ellers i helgen, så dere kan glede dere til innlegg fra henne. Hun blogger en gang i dag, en gang i morgen og en gang på søndag. Så det blir litt annenhver blogginnlegg fra oss to, men det er vel alltid gøy med oppdateringer her uansett?

Måtte jo ha en liten shoot med alt jeg har fått for halsen også:

Repsils, apocillin og curamed! ♥♥♥ Oh yeah.


Hahahah, såååå alvorlig!


Hehehe…

Også et litt vanlig bilde av hvordan jeg ser ut til slutt da:

Fler som er syke?

 

Snakkes senere, dere!

 

– ANDREA BADENDYCK

23 kommentarer

Siste innlegg