Gjennom tidene

Som mange av dere sikkert har fått med dere til nå har Andrea og jeg kjent hverandre siden vi var 3 år.  Det gjør at vi kjenner hverandre ut og inn. Både på godt og vondt, vennskapet har mange fantastiske minner, noen minner som man prøver å fortrenge, andre minner jeg ler meg halvt ihjel av å tenke på.  
Vi har vært gjennom utrolig mye sammen og kjenner hverandre til tider for godt. 
Andrea har vært der for meg uansett hva det er siden vi var tre år. Den eneste tiden vi skled litt ifra hverandre var i fjortisstiden hennes, 6.-7. klasse – det har dere allerede sett bilder av, så jeg skal spare dere for synet. Jeg skal også spare dere for synet av hvordan jeg så ut i denne perioden, noe dere virkelig burde være glad for. 
Jeg er ikke helt klar til å ydmyke meg selv totalt på nettet – enda. Men etter vi begynte på ungdomskolen har vi gått tilbake til å være som vi alltid har vært sammen. Totalt barnslige og kule. Veldig kule.
Men hvertfall, vi har snakket, ledd og grått sammen, og det er ingen jeg heller ville hatt ved min side alle disse årene enn deg. I vinterferien har vi planlagt noe kult, som dere får vite senere!


Andrea sin konfirmasjon, bestevenner i 12 år! yey

Så over til noe annet, totalt random:

Jeg hater kalde regnværsdager. Noe det er særlig mye av nå på høsten. Jeg går helt i kjellern, blir kjempe sur og sitter å furter gjerne hele dagen om nødvendig. Er det fler som føler det sånn eller er det noen der ute som faktisk liker kalde,  mørke regnværsdager som har et fantastisk bra tips om hvordan holde humøret oppe i all denne elendigheten?

Nå er det sent. Gå å legg dere, natta

☮ Tuva Emilie

21 kommentarer

Siste innlegg