HALLOWEEN!!!

Personlig elsker jeg å gå Hallowen! I fjor rakk jeg ikke og året før det var jeg i Italia, så det har vært et lite brudd i tradisjonen, men nå skal Ulrikke og jeg ut å gå Halloween igjen!  Vi fant ut at det er en fin måte å slukke godtesuget som har bygd seg opp i oss hele dagen ettersom en svæær kurv med godteri har stått fremme til barna som skal komme hit og synge sanger for oss. 

Nå har Ulrikke sminket seg, for hun er så barnslig. Hun brukte denne filmen

og resultatet ble utrolig bra! Jeg vil være spøkelse og bare ta et laken over hodet, men hun vil ikke la meg lage hull i laknene sine, så jeg tror jeg blir et blindt spøkelse. Jeg skal blogge en gang til i kveld hadde jeg tenkt, et litt mer særiøst innlegg, kanskje.

hehe
Noen som deler vår interesse for Halloween?

 ☮ Tuva

9 kommentarer

Siste innlegg