Anmeldelser

Heihei!

Nå er jeg en flink blogger, og holder det jeg lover selvom jeg egentlig vil legge meg…. Lovte å annmelde noen sminkeprodukter, så- here it goes:

Mascara i merket “Andrea Milano”. Denne mascaraen fikk jeg sponset fra www.cosmopharmas.com, og var veldig spent på å teste den ut. Det gjorde jeg faktisk ikke før i dag tidlig, og jeg ble overasket over hvor bra denne er! Faktisk da jeg sa hei til Elena i spansk-klassen min i dag, sa hun med en gang: “Åi, har du på løsøyevipper i dag ellernoe?”. Haha, det hadde jeg altså ikke.. Kun denne mascaraen! Den ga veldig fine, lange og seperate vipper. Gleder meg til å bruke den fremover. Prisen lå på litt over 200, og kan kjøpes her.

Dette er da det andre produktet jeg fikk fra Cosmopharmas, nemmelig en øyenskygge. Den er i farven gull, noe jeg faktisk ikke har fra før av. Den har en veldig fin farge, sitter lenge og ser veldig bra ut på! Fin til fest osv, ser veldig bra ut hvis du duser ut med sort ytterst. Kan kjøpes her.

I Praha kjøpte jeg Id starter kit, og har nå brukt dette i noen uker. Helt sykt bra! Fikk det også til bare litt over 600 kr, snakk om kupp. Ikke minst er kostene også helt fantastiske, så jeg angrer ikke et sekund. Veldig naturlige farger, dekker akkurat passe og glir rett inn i huden! Sitter også lenge. I Norge kan du nok bestille starterkit på nett og også kjøpe dette i hudpleie salonger.

Øyevippe-primer fra Estee Lauder. Det er rett og slett en primer å ta på før du påfører mascara! Den er hvit, slik at du kan ta mascara over etterpå. Den gjør vippene superlange, og du kan lett fikse dem slik du ønsker før du påfører den sorte fargen. Absoloutt et godt kjøp! Jeg kjøpte denne på Gardermoen, men du kan også kjøpe den på blant annet Estethique.

Fundation fra Dior! Denne fundationen kjøpte jeg også på Gardermoen, og er superfornøyd. Den ser veldig naturlig ut, er “tynn” i konsistensen og holder lenge. Bruker denne nesten hver dag, og anbefaler alle dere å teste den ut! Den kan også kjøpes på Estethique, men der er det dyrere enn flyplassen.. Denne fundationen koster kanskje rundt 350 kr der.

Solpudder fra Too faced. Dette merket lanserer de ikke i vanlige norske butikker, så derfor var jeg utrolig frelst da jeg fant det på “Sephora” i Praha. Solpudderet har en god sjokoladelukt, har en veldig fin solbrun farge og sitter lenge. Jeg bruker dette hver dag, og er veldig fornøyd! Tror du også kan kjøpe det på diverse nettbutikker hvis du søker på google, prisen ligger vel på rundt 300 kr.

Yndllings leppestift #1!!!! Den er fra Loreal, og dere kan vel i grunn se på bildene hvordan den ser ut. Den er i fargen 268, til dere som lurer. Denne leppestiften elsker jeg! Den har en utrolig fin farge, sitter lenge og inneholder en del fuktighet. Altså er den veldig behaglig å smøre på, og ikke TØRR. Så til dere som har spurt hva jeg bruker på leppene, fikk dere svaret nå. Kan kjøpes på Cubus!

 

Bruker vi noe av det samme?

 

– ANDREA BADENDYCK

28 kommentarer

Siste innlegg