Bestie-besøk

Heihei!

Mens jeg var i fullgang med chat på facebook, skrev plutselig Henriette til meg “Vil du ha besøk?”. Klokken var 8, så egentlig trodde jeg hun tullet.. Men hun var seriøs, så her sitter vi da nå! Superkoselig med uventet besøk ♥ Vi gikk en liten tur med huden min, noe som resulterte i noen bilder:

Kosemoseoverdose ♡

Mens vi gikk bortover veien, møtte vi plutselig en hund som var samme rase som min:

Haha, de var søte!

Peeeeen!!!

Verdens beste lille basseklump ♥

 

Tusentakk for tips på forrige innlegg, bare fortsett. Supersnillt.

 

– ANDREA BADENDYCK

29 kommentarer
    1. Ville dere brukt pelsen til hundene dere koser med eller? Kunne like gjerne vært de. Skjønner ikke at det går an å ha på seg et mest sannsynlig mishandlet flådd dyr. Ufyselig.

    2. til kine: skjønner ikke hva som er vitsen med å skrive noe så fælt? virkelig, de er nok klare over at de har på seg en pelsvest. og jeg tror nok ikke de har veldig lyst til å bruke hunden sin pels, og gjøre den om til en pelsvest. skjønner ikke hva som er problemet ditt? hvor mange er det ikke som har pelsvest? kan du ikke la de ha på seg det hvis de vil. Jeg tror nok også at de har sett sånne fæle videoer om at det er mange dyr som dør fordi noen fjerner pelsen for å lage pelsvester. De liker det nok ikke, hvem gjør det? og btw du er ufyselig som skriver sånne ting. syyke tanker

    3. ekkel ekkel ekkel pels. ekkeeeelt. at dere orker å bruke noe så groteskt etter alt som har blitt sendt på nyhetene i det siste. skam dere.

    4. “…” De liker det nok ikke, hvem gjør det?, skriver du. Nei vel, hvis de ikke liker det, hvorfor i huleste bruker de pels da? Å, sant..de ble tvunget til å ta på seg pels. My bad. Når man bruker pels, støtter man alt helvete dyrene må igjennom. Ikke kom her å prøv å gi meg en moralkpreken angående nettopp dette tema.

    5. kan ikke du bare holde kjeft… faen ass… hvorfor i helvete skal du være så jævla idiot… jeg tror nok de vet selv at de har på seg pels? så bare gi faen i å komentere noe i det hele tatt. Tror uansett ikke den lille komentaren din får de til å slutte å gå med pels. la dem gjøre det , og stikk.

    6. Herlig bilder av dere!
      Er også i mot ekte pels, men man får jo selfølgelig gjøre som man vil:)
      Herlig blogg Andrea! :)Du virker som en utrolig hyggelig jente ! 🙂 klem!

    7. Har hørt at du egentlig ikke får så brae karakterer? kan du ikke fortelle oss hva du får i de forskjellige fagene?

    8. nå syns jeg det kanskje blir litt mye av de overskriftene : bestiefun beste-besøk Bestevenn, bff overskrifter og alt sånn, syns du burde konsentrere deg litt mer om overskriftene dine. vi har skjønt at du er bestevenn med alle de der, men trenger ikke å skrive det i hvert inglegg da du har vært med dem ! vil ikke være slem, men gir deg bare et tips 🙂

    9. Jeg er i mot pels, syntes det er ille at noen støtter den grusomheten. Men man skal klart gjøre hva man vil 🙂

    10. Det er ingen dyr som blir brukt til pels, som har hatt det bra. De lever i trange bur når de egentlig har behov for å løpe fritt rundt å leke. Til og med i Norge er forholdene for jævlig.
      Det er selvfølgelig valgfritt å gå med pels, men dere skal vite at 99% av dyrene IKKE har hatt det bra, kanskje til og med blitt utsatt for dyrplageri. Selv om den kommer fra Norge!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg