NATTA

Hei!

Tusen takk til alle kommentarer som stadig titter innom, har fått utrolig mange gode vgs-tips nå! I hele kveld har jeg jobbet med matte, og nå er jeg sinnsykt trøtt. Føler jeg kan det meste, og har en nokså god magefølelse på denne prøven. Det som er teit, er at vi egentlig starter 09.00, men siden det er matteprøve starter vi 08.15!!! Skikkelig irriterende, de fleste legger seg jo ganske sent etter mye pugging.. Og ikke minst er det lurt å være godt opplagt til prøven.

Sorry for veldig kjedelige innlegg i dag, men dere vet.. Skole er viktigere enn blogging! Forresten, på fredag blir jeg med Henriette på hytten hennes på Hafjell. Skal være der hele helgen, og jeg gleder meg utrolig mye. Skal bli superkoselig!  Og en ting til, jeg tror jeg skal søke jobb snart. Mamma har hjulpet meg med en CV, så nå er det bare å gidde å gå rundt da.. Men jeg elsker penger, og jeg liker å bruke de, så en jobb er nok midt i blinken! Haha litt random..

Jaja…. nå er jeg bare SUPERtrøtt. Så vi snakkes i morgen ♥

Yey, bilder som ikke har noe med innlegget å gjøre!! Føler meg som verdens beste blogger, haha..

Natta ♡

 

– ANDREA BADENDYCK

21 kommentarer
    1. Hei! Jeg digger bloggen din, og leser den som regel hver dag! Du virker som en kjempesøt og hyggelig jente, og jeg vil jo ikke at du skal ta dette ille opp. Men det kan på en måte virke som om du driter i leserne dine, ved å ikke svare på kommentarer eller meldinger eller noe sånt. Eller er det bare det at du ikke har tid? Jeg tror veldig mange av leserene dine hadde satt pris på det hvis du hadde gitt oss en liten forklaring på dette!
      Husk å blogg oftere!

    2. Gruer meg litt til de neste årene på skolen jeg… Masse lekser og annet shiit! :/
      frida ulvvli: Jeg har ingenting med denne saken å gjøre, men jeg tror at hvis du hadde hatt en blogg med mange lesere hver dag, så er det ganske mye stress å tenke på med å oppdatere innlegg. Gå inn på hver eneste blogg som kommenterer. Og svare på absolutt alle spørsmål. Kjente meg lit igjen det du sa, så ville liksom bare, haha, si noe jeg gså 😛 🙂 heheh

    3. Hei!
      digger bloggen din den er greeat, meen du tar så fine bilder også er det så fint når det er sånt mørk i bakrunden men bruker du en spess sånn innstilling eller det bare vanlig bilde også redigerer du bilde?:)<3

    4. Hei du!
      Vil bare si at du virker som en utrolig søt jente, som virkelig har bena plantet på jorden!
      Også lurte jeg på en ting. Neste onsdag, 10. November skal skolen min, og mange andre skoler i Oslo og akershus på yrkesmesse i Oslo Spektrum. skal du dit? 🙂

    5. Gratulerer med så mange kommentarer! Så lurte jeg på om du kanskje kunne svart litt oftere på de også.. her er et: Er den vesten av ekte pels? Det er det kjempemange som har spurt om i det innlegget der du brukte den for litt siden, men du har ikke svart. Bare et lite tips 😉

    6. Hei snuppa! Så søt du er, bare måtte skrive en kommentar til deg:) Så du ville søke jobb, jeg vet at BIT trenger folk, du som er så søt hadde passet bra inn:)

    7. du burde gå rundt på det nye lambertseter-senteret og levere søknader, der er det mange som trenger folk, siden det er nytt senter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg