Svar

Heihei!

I dag har jeg vært med yndllingsnussen min, Axel. Hehe, dere vet… Mange kallenavn ♥ Mange synes jeg svarer for lite på spørsmål, så da tar jeg heller noen her slik at alle kan få se. Forresten, hva synes dere om svar fra meg i kommentarfeltet? Er det noe jeg skal starte med?

Svar:

hvordan i alle dager får du så fyldige, volum vipper? bøyer du dem? hvilken maskara? eller har du naturlige lange fyldige? 😀 – Jeg bruker ikke vippetang, men har naturlig ganske lange vipper som “bøyer” seg oppover av seg selv. Men mascaraen jeg bruker er Max factor Experiences, dødsbra!

Er den vesten av ekte pels?Ja, det er den- og det er jeg ikke stolt av. Til alle dere som lurer så synes jeg selvfølgelig som sikkert de fleste at sånne filmer fra pelsfarmer osv er DØDSfæle! Men når man først HAR en, så må man jo bruke den? Er jo mye værre å kjøpe en pelsvest å bare la den ligge nesten ubrukt i skapet…

Også lurte jeg på en ting. Neste onsdag, 10. November skal skolen min, og mange andre skoler i Oslo og akershus på yrkesmesse i Oslo Spektrum. skal du dit? 🙂 – Det vet jeg faktisk ikke, men hvis vi skal så sier jeg ifra! 🙂

digger bloggen din den er greeat, meen du tar så fine bilder også er det så fint når det er sånt mørk i bakrunden men bruker du en spess sånn innstilling eller det bare vanlig bilde også redigerer du bilde?:)<3 – Tusentakk! Hmm, når det er sånn mørk bakrund er det fordi jeg tar bilder ute om kvelden i mørket. Det er litt kult ja! Bruker bare iPhoto som følger med maccen som redigering.

Hva har du på deg? den rosa genseren var søt!, hvor er den fra? – Takk, den er fra Bikbok.

Utrolig fine bilder! Redigerer du dem?
I såfall, hvilket program bruker du ?:- D Tusentakk, KUN iPhoto! 🙂

Blir du gjennkjent på gaten? – Sometimes, koselig det.

Har hørt at du egentlig ikke får så brae karakterer? kan du ikke fortelle oss hva du får i de forskjellige fagene? – Haha, så du har hørt det ja? Får 5 i alle untatt matte og gym, der får jeg 4. Så har greie karakterer!

Kan du legge ut et bilde hvor du har på den “andrea”-mascaraen? 🙂 – Det kan jeg sikkert!

Ja, hvor er den fine strikka cardiganen fra? 😀 – Den er fra bikbok:)

hvor mye koster leppestiften ? – Hmm, rundt 120 kr tror jeg..

å søt du var som liten<3 Tnååå! Broren din var syyykt fin! Hvor gammel er han? Er han singel? – Haha, så koselig! Han er singel og 18 år.

Wow, du har rett og slett helt utrolig fint hår<3 Fy så sjalu jeg ble. Har alltid ønsket meg brunt, langt hår. Kan du lage en hårvideo med hvordan du lager forskjellige frisyrer? Og kanskje ta med hva du gjør når du bare har løst hår? 😀 Da hadde jeg blitt veldig glad assa. Takk.- Tusentakk! Det kan jeg helt sikkert gjøre vettu:)

random spørsmål : du sminker deg utrolig fint! bruker du foundation under id-pudderet? 🙂 Takk! Noen ganger gjør jeg det ja, funker fint det også 😀

Har ikke Tuva blogg også??;) Nei, hun har ikke det. Men hun er flink, så det burde hun egentlig! Har mast en stund nå…

Hvor har du kjøpt uggsene dine? Og hvor mye kostet de? Måtte du betale noe toll eller noe? Mamma kjøpte de til meg i Utlandet da hun var å reiste, så jeg bestillte ikke. Men de kan kjøpes på blant annet Grændsen skotøymagasin i Oslo (Orker ikke sjekke om det skrives sånn), der koster de 2499 kr.

heei! sykt kul Ralph Lauren genser, har samme i t-skjorte og hette genser, men denne var også sykt kul! vet du om en nettside og/ eller en butikk som du kan kjøpe den du har ? 🙂 Tusentakk! Nei desverre, kjøpte den i Spania jeg.

 

 

Hvis dere lurer på noe mer, så spørr i kommentarfeltet 🙂

 

– ANDREA BADENDYCK

38 kommentarer
    1. Du burde begynne å svare i kommentarfeltet, ja : ) Slik som mange av de spørsmålene her kan jo være uinteressante for noen, og da kan det jo være like så greit å svare direkte til den det gjelder med en gang du leser det? : )

    2. Kan du ikke lage en video om hvordan man kan fikse håret (forskjellige frisyrer) til juleball? 😀
      Også en video hvordan man kan sminke seg til juleball 😀
      Det begynner jo å bli litt aktuelt nå!

    3. Fikk svar på det meste jeg lurte på, men en ting! Jeg lurer på hvor du har kjøpt hunter-støvlene dine? Har veldig lyst på! Og hva var prisen på dine? :-)Hadde vært veldig greit om du svarte i kommentarfeltet på min blogg 😉

    4. jeg retter håret mitt… men jeg har matt og slitt hår, er det kanskje fordi jeg har gjort det en stund og litt ofte.? så…
      * Åssen får du så fint og glansfult hår????? dårligt gjort, utrolig missunelig på hele deg…..
      * Hvor ofte retter du håret?
      * Når begynte du og rette håret?
      * Hva heter leppestiften din, og hvor er den fra?
      * Hvor høy er du?
      * Trener du? isåfall hva?

    5. Nei, du burde ikke svare på spørsmål i kommentarfeltet fordi da er det for det første mindre stress for deg og svare på de samme spørsmålene hele tiden fordi den som spør etter den andre vet ikke at det samme spørsmålet er spurt og blitt svart på i et annet kommentarfelt. Hehe, håper du skjønte hva jeg mente! Hvertfall, jeg syns du burde enten svare på et spørsmål i hvert innlegg eller ha ett innlegg i uken hvor du svarer på spørsmål som har blitt spurt i løpet av uken.
      Jeg syns dette var en god ide fordi da får alle med seg svar i stedet for at man må lete i kommentarene dine for svar 🙂

    6. Har du 5 i norsk, og så skriver du “bakgrunn” som “bakrund”?! Da må du ha en sykt snill lærer, for sånne skrivefeil er jo helt sinnsykt store.
      Og for det andre, du trenger ikke foundation under I.D. Bare Minerals, da dette ER en foundation. Så var det oppklart.
      Ellers synes jeg du er kjempeskjønn.

    7. Jeg like ditt blogg. Du kan skrive om ditt skole nå? Jeg byne Branfjell neste år og vite mer bra. Lararna snile? vilke fag du likke best? svar du er snil, jeg trenge vite. Klem Mohammed

    8. du har så utrolig fin og ren hud! er du bare heldig eller har du noen tips?bruker du noen kremer, rens o.l? 🙂

    9. Var Aksel din første kjæreste?
      Når fikk du ditt første kyss?
      Håper du svarer, digger bloggen din 😀

    10. Du sier du skal svare i kommentarfeltet ditt , men da må du faktisk gjøre det også !
      Ikke for å være negativ eller noe , men du lover ting som du ikke gjør :-s så jeg syntes du enten skal skrive et blogginlegg som du har lovt eller la være å si at du skriver et innlegg når du kommer hjem eks.
      Digger bloggen din Andra og du er sykt pen : o :DDD
      har et par spørsmål :
      kan du hvise hvordan du legger id pudder ?
      kan du lage flere hår video’er ?

    11. Det er et mer random spørsmål, men jeg er ganske tynn og har lite former, vennene mine pleier å si til meg at jeg er skikkelig tynn og må legge på meg, men jeg går det ikke til!! Jeg syns du har kjempe fine former og er rett og slett perfekt! Har du noen tips til fin kropp ? 😉

    12. HVORFOR KJØPTE DU PELSEN DA? NÅR DU VET DEN ER EKTE? DET BLE FOR DUMT SVAR FOR MEG! SYKT! EN 15 ÅR GAMMEL JENTE SKAL IKKE HA EKTE PELS! HORRIBELT! BLIR LEI MEG..

    13. Bare lurer, har du en søster som heter Mina? Badendyck er jo ikke akkurat et vanlig etternavn i Norge 🙂

    14. Du er så søt! Diggedigger deg! Er en giga fan:-) Hamsteren din er så nydelig! Hvor gammel er den?? Hva heter den? Og kan du legge ut noen flere bilder av den? Kleem:)<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg