Liiiips

Hey ho!

Fortsatt hjemme fra skolen, og da benytter jeg selvfølgelig tiden på å blogge litt. Har fått en del spørsmål om jeg kan si hva jeg bruker på leppene mine, og det kan jeg jo. Det er ingen lang liste, men består av to ting:

Rosebud! Fåes kjøpt hos Cubus for 89 kr, og den er helt fantastisk god! Den gjør leppene myke, behagelige og holder lenge. Finnes også i mange forskjellige “smaker”.. Yndlling ♥

My looover. Leppestift fra Loreál, fåes kjøpt hos H&M/Vita/Cubus osv. Koster litt under 150 tror jeg! Denne er den beste leppestiften jeg noensinne har hatt, elsker både fargen og at den er så fuktig. Man trenger egentlig ingen lepomade med denne, den er både farge og fuktighet i et. Det er suuupah!! ♥ Hvis noen lurer på hvordan den ser ut på, er det bare å scrolle nedover bloggen; det er kun denne jeg har brukt de siste ukene.

 

 

– ANDREA BADENDYCK

21 kommentarer

Siste innlegg