Klar for desember!

Hei alle sammen!

Tusentakk for både mange utrolig fine headere og ikke minst koselige kommentarer. Jeg leser alle kommentarer jeg får, og det betyr så mye alt det fine dere skriver til meg ♥

Nå skal jeg straks hoppe i seng, klar for den første desemberdagen. Blir ikke det herlig? Desember er en hellig måned for meg, hvor jeg gleder meg til å stå opp hver morgen. Den består av kalenderluker, koselige tv-tradisjoner og julepynt. Finnes det noe mer herlig?

Nå har den lille nissen som har ligget i sengen min hver dag i desember siden jeg var liten kommet ned fra loftet og kalendere er på plass. Gleder meg til å stå opp i morgen!

Åå, minner! ♥

Har ikke gavekalender i år, føler jeg er blitt litt stor for det. Men lodd og smarties kalender er jo like kos 🙂

Noen fler som har koselige tradisjoner i desember?

 

– ANDREA BADENDYCK

26 kommentarer
    1. jeg ahr faktisk gavekalender, har du noe i mot det eller? du er jo ikke for stor til å få gaver…

    2. det er jul i blåfjell ja?? har lurt fært på hva som går! hadde håpet på amalies jul jeg egentlig.. men blåfjell er jo koselig da 😀 men er jo ikke så lenge siden det gikk.

    3. Likte den nye headeren veldig godt, og egentlig hele designet. Skjønner godt hvis du er fornøyd med det 😀 . Det er så morsomt og så herlig når man er sliten etter en laaaaaaang dag med skole og lekser, og komme til en av sine favoritt blogger også har du oppdatert sååååååå mye!!! Da blir alle sure miner fra lekselesing og pugging til tentamner Borte. Jeg blir glad:D så tusentakk for at du gjorde dagen min enda bedre !:)
      God natt, og god bedring!!

    4. haha, jeg har gavekalender i år:) selvom jeg går i 9.klasse, jeg blir nok aldri for stor for det, jeg kommer nok til å ha det til jeg blir gammel, hehe 🙂
      den nye headeren var veldig fin! elsker bloggen din, du fortjener mye mer å være på topplisten enn voe, du får oss lesere mye mer lyst til å kommentere, og du viser at du setter pris på leserne dine, du blogger veldig ofte, og jeg blir like glad hver gang jeg titter innom bloggen din og ser at det har kommet enda et nytt innlegg. du kommer også veldig ofte med anbefalinger og videoer, og det er bra! det er sånn en blogger skal være, stå på andrea!!! digger bloggen din kjempe mye!

    5. For stor for gavekalender?
      Det blir man aldri! Er jo ikke noe mer barnslig det enn andre kalendere…
      Jeg er eldre enn deg og skal ha gavekalender så lenge foreldrene mine gidder å holde på og det er forhåpentligvis mange år til!

    6. Hahahah, jeg også har akuratt det samme, flax kalender og smarties 🙂 diggg<3
      tihii,men ja, kunne ønske jeg flytta til oslo til deeg 😉 hallo er jente altså,chill. Hahah neida , men du er såå niice , å det ser ut som vi har mye til felles også ;D

    7. Du fortjener alle de fine kommentarene og tilbakemeldingene på ting, du virkelig som en helt fantastisk jente og jeg elsker bloggen din, Andrea! Unnskyld for at jeg ikke kommenterer så mye, men det må det bli en endring på 🙂

    8. åå, desember er en nydelig måned!
      har samme kalendere som deg ! 🙂
      desember er til koselige kvelder foran juletv og julefilmer, være med familie og venner, og pynte til den nydelige høytiden!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg