Ukens like

Hey!

Da kommer jeg med en til ukens like, noe som vil være hver uke fremover. Denne uken ble det GORILLAPOD! Det er fordi det er noe jeg fikk høre om for litt siden, og gjerne vil dele med dere. Det er et kamerastativ som en kan bøye i alle mulige vinkler, henge i trær og rett og slett ta alle bilder du måtte ønske å ta. SUPERsmart!

Jeg har selv bestillt et fra www.coolstuff.no, og gleder meg SKIKKELIG til å prøve ut. Perfekt for oss bloggere slik at vi kan ta bilder overalt + at det er ganske lite slik at man kan ha det i vesken. Prisen ligger på alt fra rundt 200 kr til 1000, spørs veldig hvor du kjøper det. På den siden jeg bestillte det er det et for vanlige digitalkameraér som kostet 205 kr, også var det et for speilreflekser og tunge kameraer som kostet 369. Jeg bestillte sistnevnte i og med at jeg har speilrefleks! Her er en direkte link til siden så dere slipper å lete.

Noen som har prøvd det ut?

 

– ANDREA BADENDYCK

32 kommentarer

Siste innlegg