Gamer ass

Haha!

Heihei allesammen. I dag er det søndag, det er desember og jeg er forskjølet. I morgen er det naturfagsprøve og for å forbrede oss til den må vi lese 49 sider om karbonatomets kemi. Morsomt? Broren min er heldigvis et lite geni i naturdag, så han skal hjelpe meg. Senere i kveld kommer muligens Axel en liten tur, håper det. Koselig ♥ Vi er nesten aldri sammen mer pga så mye skolegreier hele tiden..

Til dere som lurer får dere se ballkjolen ordentlig før på Torsdag, fordi det er da juleballet er. Vil ikke at alle skal ha sett den før jeg kommer:) Den er fra Lychi(?) eller noe slikt, og kostet 3500. Veldig fornøyd!

Akkurat nå spiser jeg klementiner og gamer det kuleste spillet atm, monsterworld:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Haha, man blir litt addicted! Prøv du også, bare søk på monsterworld på facebook.

 

– ANDREA BADENDYCK

27 kommentarer

Siste innlegg