Outfit

Hey!

I dag har jeg slappet av, utrolig deilig. Hadde konferanssetime med foreldrene mine + læreren isted, så endelig ferdig med noe jeg gruet meg til. Haha, sånt er alltid så skummelt! Senere i kveld kommer Henriette, og nå spiller jeg monsterworld, spiser smash og skyper med kule folk. Yey, thats life! Vet det er gøy med outfit, og jeg har lovt dere å ha det oftere. Her er dagens:

Vest- ??? // Genser- Vero moda // Bukse- River Island // Ringer- Spania

Hva synes du?

 

– ANDREA BADENDYCK

 

41 kommentarer
    1. Så utrolig bra blogg du har, og du er veldig pen!
      Mange toppbloggere som er der pga ei venninne eller noe som også er toppblogger, men du fortjener sykt å være her! Skal lese bloggen din 😀

    2. Så hyggelig å se at du blogger så mye for tiden! Håper du fortsetter med det;) tror ikke det er lenge før du er helt på topp på blogglisten

    3. Å fyyy faen!! La folk gå med pels om de vil det!! En ting som ikke er greit, er å rett og slett MOBBE folk som liker/går med pels! det blir FEIL. Ok… alle burde rett og slett å gå nakne, i og med at endeel prosent av all bomull som lages i verden er laget av barnearbeidere/slaver og fattige big mamas i afrika. Gå å legg dere veggiser, det er blitt en trend å mobbe folk som går med pels, verden har større problemer i verden. Høner? de lever i ett bur hele livet, hvorfor får ikke de noe oppmerksomhet? Nå er det nok. 12 av 12 000 mink var skadet eller døde på en minkfarm og ja, de som gjorde det, bør bli straffet. Men get real….
      Hilsen en dyre elsker.

    4. Oh my god.. la nå jenta få gå i pels.. har pels på jakken min selv jeg, er ingen dyreplager forde.. herregud.. regner med at dere som skriver dette spiser kjøtt? bruker ullsokker?
      “vi trenger ikke drepe en mink for å få pelsen, vi spiser den jo ikke”
      Nei vi trenger heller ikke drepe en gris for å spise den heller, vi kan jo spise annet enn kjøtt.. men vi gjør det..

    5. kjempe fint outfit 🙂
      liker spessielt vesten din 🙂 bare blås i dei som ikkje synst det er rettferdig at du går med ” ekte ” pels, om det er ekte eller ikkje, spela ingen rolle 🙂 det er fint, det er mote , det er kult, det er varmt 🙂 drit i ka dei andre seier! du er fin. Stå på jente :))

    6. til dere her oppe, det å spise kjøtt og det og gå med pels er ikke det samme! når vi slakter en gris spiser vi alt på den, men i pelsindustrien bare flår de av pelsen og kaster resten av dyret. så hvis dere ikke forstår det er noe anna så ta dere ein røyg.
      Personlig så hater jeg pels og blir litt skuffet over andrea, som bruker pels fordi ho virker som en så søt jente ellers. men pels eller ei digger jeg bloggen hennes, stå på!

    7. Hva jeg synes?
      Jeg synes at pelsbruken er grotesk.
      At så mange idag bruker ekte dyrepels er helt sykt.
      Greit nok i gamle dager da de trengte pelsen for å holde seg varme ute i kulden, men det blir for dumt om alle skal ha pels på kanten av hettene på Canada Goosen sin, eller PJS jakkene sine. Æsj. Jeg synes du virker som en helt fantastisk jente som jeg gjerne ville blitt kjent med eller til og med bestevenn med, men du sender ut helt feil signal når du bruker den ekle vesten eller jakken din. Du ser ut som en morder eller dyreplager. Det er egentlig det du er også. Selvom de teite argumentene til folk som går med pels er slik: Ja, herregud, dyret var jo dødt allerede før jeg kjøpte plagget, så da spiller det ingen rolle! Jo det gjør det! Hvis alle hadde sluttet å kjøpe ekte dyrepels hadde jo det til slutt ikke vært flere plagg med dyrepels på markedet! Jeg synes du kan lage et innlegg om hvorfor det er greit at dyr skal dø for at du skal se “fin” eller “kul” ut! Jeg synes det er fryktelig! Bruk heller saueskinn, for dette dyret spiser mange, så det er ikke et bortkastet liv så lenge dyret blir avlivet på en akseptabel måte og slipper å leve i bur hele livet. Jeg synes det er OK med sau bare fordi mange spiser dyret så alt kommer til nytte og det har et fint liv. Jeg blir så skuffet over at verden er så fryktelig ond og grusom.
      Det er mange som sier at vi som skriver slike innlegg sikkert spiser kjøtt. Jeg personlig spiser ikke kjøtt nei, så det kan dere ikke si noe på.

    8. ååå, du er så utrolig fin på håret 🙂 .. Altid !! <3
      Kan du vær så snill å vise på en videoblogg hvordan du gjør ? Jeg syntes det er så fint me bare en hestehale sånn løst, men får det ikke til selv 😛

    9. Uvitende kommentar av deg Jeanette: Går med pels selv, men er ingen dyreplager. Du må kunne dra parallellene da jente. At du bruker et produkt, la oss si laget av dyr som har lidd og vært plaget, gjør deg til en “medskyldig”. Du støtter jo tydeligvis det!

    10. Hei ! Du er utrolig flink til å blogge 🙂 Leser bloggen din regelmessig, og digger at du blogger om klær og sminke.
      Lurte bare på noe om genseren du har på fra Vero Moda; Hvor mye koster den ? Og hvilket senter kjøpte du det fra ?
      Takk på forhånd 🙂 Stå på!

    11. Det er vemmelig hvor ignorante noen av dere er. Selv om det finnes like forferdelige ting i verden som pelsdyroppdrett, trenger du vel ikke å støtte denne grusomheten, fordi du synes andre ting er verre? Det virker også som om denne debatten om pelsdyroppdrett har blitt en kamp mellom de som bruker pels og de som prøver å avvikle det. Det er ikke dette som er meningen. “De”, og også “jeg” ønsker det kun bedre for dyrene. Det er dumt at de som velger å gå med pels skal bli trakassert eller mobbet, men slik ender dessverre ofte slike situasjoner. Jeg mener det er feil å gå rundt med pels. Det gir ingen god mening. Uansett om du går rundt med pels fordi du vil vise til rikdom, følge trender, fordi pelsen er av “bedre kvalitet” eller simpelthen fordi du er ond og vil andre skade, gir dette ingen gode inntrykk på de menneskene som har forstått hvor unødvending og tåpelig det er. Selvfølgelig skal jenta få gå i det hun vil, hvertfall foreløpig. Jeg venter i spenning på den dagen hvor pelsdyroppdrett blir avviklet i Norge, som i Storbritannia, og bruk av pels blir forbudt. Jeg kommer aldri til trakassere noen pelsbærere, men det hindrer meg ikke fra å tenke at de enten er dumme eller veldig ignorante.
      Videre vil jeg si at dette er en kjempefin blogg, og du er en nydelig jente. Håper du innser hvor feil pels er en dag, slik at du slutter å bruke det. For jeg tror det er mange unge jenter der ute som ser opp til deg, og dersom du slutter å bruke pels, appeller det gjerne ikke så mye til andre. Lykke til videre 🙂

    12. håper du leser kommentaren over og tenker over det. har nylig begynt å lese bloggen din og du er en kjempeflink blogger, skriver om mye interessant og er veldig VELDIG pen!! du virker som en blid, søt og positiv jente! men er det en ting som irriterer meg så er det pelsbruken din. jeg skulle ønske du sluttet med det, eller i hvertfall ikke la ut så mange bilder med den fæle pelsen på bloggen.
      jeg vil gjerne fortsette å lese bloggen din men jeg vet ikke om jeg klarer det i lengden, når alt jeg ser er pelsen og jeg tenker på den stakkars ulven/e.l som henger rundt den vakre overkroppen din.
      du er vakker nok som du er, ikke bruk andres fine utseende! du klarer deg helt fint uten, for du er helt nydelig.
      det er alt jeg hadde å si , håper du tar det til deg! 🙂

    13. Er også nødt til å skrive en kommentar. Jeg skal ikke gå på deg som enkeltindivid, men jeg snakker generelt.
      PELS brukte man før for å holde seg varm. Dette var i “steinalderen”, om jeg får kalle det det. Nå han man så mange andre alternativ. Man har ULL. Dette blir klipt av sauen, og sauen skades ikke. Perfekt alternativ; like varmt.
      Når det kommer til kanin- og minkklær, er jeg ordløs. Folk dreper disse små dyrene og setter dem sammen i klyser, mange i ett plagg, for kun å lage noe et menneske “skal se fin ut” i? Eller “holde seg varm” i? Man kan da ha andre måter å se fin ut på, og det finnes visst andre måter å holde seg varm på.
      Åpn opp øynene deres, folkens. Vil dere drepe flere kaniner, minker, rever, ulver and so on, bare for å gjøre det? Det finnes ikke en eneste god unnskyldning for å gå i pels!
      “Dyret var jo død før jeg kjøpte pelsen!” er bare patetisk å si. Man hjelper pelsindustrien. Du kjøper, de lager. That’s it. Du dreper.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg