What a great day!

Hei!

Nå er jeg hjemme fra en superkoselig date med Axel. Vi spiste middag på Olivia, og det var sinnsykt koselig! Han er verdens beste kjæreste, er så utrolig lykkelig med han. Tenk at vi ble sammen i 2008, da jeg var 13 år.. SICK ♥ Vi har stått sammen igjenom oppturer og nedturer, uansett hva. Det er noe å være stolt over! Jeg er lykkelig som har funnet ekte kjærlighet, og håper det vil vare veeeeldig lenge.  Tusentakk for en koselig dag Axel, jeg elsker deg!

Fikk roser.. ntaaw!

Verdens kjekkeste ♥

Nam! ♥

Lager et innlegg i morgen med masse bilder gjennom tidene. Og tusentakk for alle gratulasjoner, veldig koselig!

Forresten, fått mange spørsmål om hvorfor jeg bærer kors som smykke. Det er fordi det smykket fikk jeg av Axel til dåpen min som var i Juni (fordi jeg ikke var døpt fra før, og skulle konfirmeres kristlig). Synes det er veldig fint, en koselig gave fra en jeg og glad i og ja- jeg er kristen!

 

– ANDREA BADENDYCK

36 kommentarer

Siste innlegg