Videoblogg

Heiheeeei bloggen.

Det er Fanny som blogger fordi bassa, eller badern da, rydder. haha, taper!! Uansett, ja, jeg skal blogge. Noe jeg er kjempe flink til… mhm…. jaaa….. hva skjer?… fett….  OKI, uansett. Vi har laget en videoblogg som er kjempe kul. Den er lastet 54%…55%…. Imens den laster skal jeg blogge fordi jeg er så fet og alle vil lese om livet mitt som er utrolig intresant: i dag sto jeg opp, pusset tenner, dro på skole, ble med bassa hjem og ja nå er jeg her, chillern på gulvet fordi jeg ikke får sitte i senga. Ok da, hun skulle re opp, men jeg vil bare at dere skal tro at hun er slem, noe hun ikke er, neeeida. Nå er videoen lastet 97% så nå er dere snart kvitt meg.

Jepp, fint bilde? TAAAKKKK. Og ja dere ser riktig, det er en diddle dere ser henge fra døra til Badern, hvorfor? Jeg aner ikke

– BASSAENE

EDIT; Vi laster opp filmen på nytt fordi den er så treg

23 kommentarer

Siste innlegg