Sminkevurdering

Hey!

Sa jeg skulle lage en vurdering av Bare minerales sminken, så her er den:

Bare minerales- Big and bright eyeliner

Før:

Etter:

Vurdering:

* Denne eyelineren var veldig enkel å bruke, ikke for sterk farge og ga et fint resultat. Rett og slett, ble veldig fornøyd. Kan kjøpes her for 200 kr!

Bare Minerales SPF 15 foundation, medium beige- 8 gram.

Før og etter bilde:

← FØR / ETTER →

Vurdering:

Har jo starterkit fra før av, så det er ikke første gang jeg prøver et slikt pudder. Men det ga et veldig naturlig resultat, ble litt brunere enn det jeg var og var enkelt å påføre. Følte resultatet ble litt sånn “photofinish” aktig, huden så mye glattere/mykere ut når jeg hadde påført pudderet. Skal helt klart bruke det til hverdags. Kan kjøpes på www.facelook.no for 249 kr, og der er det faktisk 200 kr billigere enn i vanlige butikker.

 

Fler som bruker noen av disse?

Tusen takk til Mathilde som har laget design til meg forresten, LOVE it ♥


– ANDREA BADENDYCK

 

31 kommentarer

Siste innlegg