Goood jul!

Hei, kjære lesere.

God jul! Nå er det endelig julaften, en dag vi alle er glad i. Tenk hvor spesiell julen var den gang man var liten, selv klarte jeg ikke å sove de siste nettene før julaften. Jeg startet nedtellingen allerede i oktober, lagde en liten kalender, og krysset av for hver dag frem til jul. Jeg våknet alltid flere ganger midt på natten til julaften, i håp om at klokken var blitt såpass mye at jeg kunne stå opp. Da hentet jeg julestrømpen, tømte den i stuen og gledet meg over alt godteriet som faktisk var BARE mitt. Deretter sjekket jeg presangene (som jeg selvfølgelig også hadde smugkikket i mange dager før), og la alle som det sto Andrea på i en egen haug. Deretter var det jo Tre nøtter med Askepott, og så en lang ventetid før middag- og så gaveåpning. Klassiker eller hva?

Nå har jeg faktisk ikke hatt julestemning, og føler egentlig ikke at det faktisk er julaften i dag. Altså, den helligste dagen jeg visste om da jeg var liten. Men jeg prøver å ta opp tradisjonene, og lage så mye ut av det som mulig. Gleder meg i allefal kjempemye til en koselig dag med familien, god mat og pakker. Snakkes senere, viser dere selvfølgelig hva jeg skal ha på etterpå

 

Første bildet på bloggen uten sminke OG nesten første gangen jeg gidder å redigere bildene jeg tar litt ordentlig, haha. Flinka!! ♥

Ha en SUPER dag allesammen, dere er herlige. Vi snakkes senere!

 

– ANDREA BADENDYCK

28 kommentarer

Siste innlegg