En koselig 1. juledag

Heihei!

Nå ligger jeg godt plantet i sengen med min herlige søster, ser på film og stapper i oss godteri. Blir 3.dagen på rad at vi “overnatter” nå i julen, veldig koselig. Glad i søsteren min ♥ Det har vært en koselig dag, med god julemat og familiekos. Viste mormor og morfar bloggen min, og data i det heletatt, og de var veldig imponerte. Men de synes det var helt forferdelig vanskelig da, mormor mente at ikke engang i løpet av 100 år ville hun klart å lære seg noe så vansklig som data.

Haha!

Moderne greier altså ♥ De var helt facinert over hvor mye rart man kunne gjøre på en data. Feks finne Donald duck tegneserier på youtube, og søke på kattebilder på google. I allefal når det kom til photobooth da, superkult!

Et bilde av meg og sis fra isted:

Love u ♥

Sov godt, dere!

 

– ANDREA BADENDYCK

40 kommentarer

Siste innlegg