Hejdå

Hey!

Nå ligger jeg godt plantet i sengen, men ble tvunget til å våkne. Det var straffen fordi mamma hadde “catchet” meg våken, på maccen, 4 om natten.. whoops?! I dag skal jeg møte Gine i byen, titte litt i butikker og sikkert sette oss ned et sted. Blir veldig koselig, lenge siden jeg har sett henne! Etter det skal jeg muligens overnatte hos Fanny, og apropo Fanny: JA, både hun og Bjørn Erik har familie i Sandnes, så det var de dere så på Kvadrat. Snakkes senere i dag, nå skal jeg snart dra.

PS: Ikke start å spill Monsterworld alikevell, man blir helt seriøst avhengig. Veldig skummelt! Har kommet helt til level 38 nå, og blir bare mer og mer addicted etter hver level. Det er det første jeg sjekker når jeg åpner maccen, og jeg gjør det hele tiden.. Har til og med på stoppeklokke for når jeg vet at plantene er ferdige å vokse. HERREGUD!! Lol.

Bluse fra Bikbok 🙂

 

Hva skal dere i dag?

 

-ANDREA BADENDYCK

44 kommentarer

Siste innlegg