Wedges

Hey!

I dag har jeg vært i byen med supersøte Gine (som ikke ville bli tatt bilde av):

Verdens DIGGESTE (og sikkert mest usunne) iskaffe! Elsker denne, virkelig helt fantastisk. Kan kjøpes på Oslo city i 1 etage for 32 kr forresten 🙂

Etter å ha tittet litt i byen med Gine, tok jeg trikken til verdens beste kjæreste. Han fikk need for speed (bilspill) + giga flatskjerm til jul, så vi har vel for det meste gamet i dag. Dødsgøy, elsker bilspill! Fikk lov av Axel å designe den bilen vi skulle kjøre, da ble den seende slik ut:

Hahahah.. Oh yeah!! Regner med at dette er Axel´s nye favorittbil nå altså…

I byen kjøpte jeg noe jeg har hatt lyst på lenge nå, wedges:

Elsker de! Sykt kule til sorte/mørke jeans. Vet det er mange som IKKE synes dette er fint, men hver sin smak. Jeg digger de ♥ Fra Din sko, for 599 kr.

Det var en som skrev at jeg aldri svarer på spørsmål, det er fordi jeg har pleid å samle de opp etter en uke. Men vet det har tatt litt lenger tid nå, så legger ut masse svar i morgen tidlig. Sov godt søte lesere 🙂

 

– ANDREA BADENDYCK

52 kommentarer

Siste innlegg