Ting du kanskje ikke visste om meg..

* Jeg er mørkredd

* Jeg pirker bort synlig fett på alt kjøtt (ikke fordi jeg tror man blir feit av det, men fordi jeg synes det er så sykt ekkelt)

* Jeg har ikke tjent 1 krone på bloggen min

* Jeg lærte å lese da jeg var 3 og et halvt år, da leste jeg for de andre barnehagebarna.. Haha.

* Tuva Emilie har vært min bestevenn siden barnehagen

* Da jeg og Tuva gikk i barnehagen delte vi kjæreste, og med han skulle vi flytte til en bondegård og få 100 barn.

* Jeg har tvillingsøsken på 18 år

* Jeg har vært den største fjortissen noensinne, for 3-4 år siden

Puusn07, sInGeL & 12 åR ;P xD <33333

* Jeg hater RØMME og KREM, klarer ikke spise noe av det..

* Jeg har et hamster, Tutsi, som er det søteste i hele verden.. Kommer når jeg roper og greier!

* Axel er min første ordentlige kjæreste

* Jeg har stått slalom siden jeg var bitteliten, og snowboard siden jeg var 8 år!

* Jeg har aldri vært utenfor Europa

* Jeg føler meg virkelig IKKE som en toppblogger, føler meg heelt normal

* Jeg elsker jul mest av alle høytidene

* Sommeren er helt klart den beste årstiden, blir så brun!

* Jeg ELSKER dyr

* Jeg er utrolig glemsk, det er utallige ting jeg har glemt igjen i løpet av de 15 årene jeg har levd

* Jeg har masse familie i Sverige og har hus der

* Jeg har ingen i nær familie som har dødd

* Jeg bet negler helt til jeg var 11 år ca, og uansett hva mamma og pappa prøvde for å få meg til å stoppe så funket det ikke..

* Da jeg var liten og var på hytta, kysset jeg alle froskene jeg fant på munnen

* Min største frykt er KLEGG, det værste insektet noensinne….

* I 5. klasse var jeg den beste i klassen i matte. Og jeg husker det var en gutt i klassen som mente at han var smartere enn meg, så da tok vi “Mattekamp” med hele klassen som publikum.. Vant da, og vi var fiender siden det pga matte! Haha

* Da jeg var liten var jeg storfiskeren i familien! Hver gang vi var på hytta.. Om ingen ville være med fisket jeg gjerne alene

Hihi, meg og morfar i Sverige 2008 🙂

Noe du ikke visste?

 

– ANDREA BADENDYCK

47 kommentarer

Siste innlegg