Selvbruning

Hei!

Får ofte spørsmål om selvbruningen min, og har laget et innlegg om den før. Men på den tiden hadde jeg 7000 mindre lesere, så det sier vel seg selv at da mange ikke har fått lest om den. Men siden den er så sinnsykt bra, og at jeg ønsker at alle leserne mine skal få vite om den, skriver jeg om den en gang til.

Jeg bruker en selvbruning fra merket SAINT TROPEZ. Den har blit kåret til verdens beste selvbruning, og jeg kan garantere at den holder alle krav til en slik tittel. Jeg bruker den i “Mousse” versjon, og anbefaler det til dere. En veldig porøs mousse, som blir til krem når du smører den ut. Bra ting ved Saint Tropez self tanner:

* Den holder i flere uker, selvom du bare har smurt 1 gang.

* Den gir en SKIKKELIG bra brunfarge, ser 100% naturlig ut + at det er stor forskjell ved en påføring.

* Flasken er drøy, har hatt min siden september og det er fortsatt endel igjen!

* Selvom den er for kropp, funker den helt fint (i hvertfall for meg) å ta i annsiktet. Har egen for annsiktet, men synes ikke den er like effektiv.

* Kremen er brun, så man blir brun så fort en smører den utover kroppen, slik at man kan unngå flekker.

* Den har ikke en veldig sterk lukt, men det man lukter, lukter godt!

Det som er dumt er at hvis du kjøper den i Norge, er den D-Y-R! Det anbefales ikke… Tror den koster rundt 1000 lappen på hudpleiesallonger. Jeg kjøpte min på “www.feelunique.com”, og der kostet den 400 tilsammen med alt osv. Er faktisk gratis frakt verden over der! Men måtte betale noe moms, tror jeg. Men ja, som sagt, 400 kr tilsammen. Det er det verdt, solaruim blir mye mer etter bare et par ganger…

Her er resultatet:

Sykt resultat eller hva? Dette er etter EN påføring, 5 minutter etter at jeg har tatt den på. Forguder denne selvbruningen, når man først har begynt med denne er det ingen vei tilbake til de gulefarvede/flekkete andre vi alle kanskje har testet ut.

Jeg påfører kremen bare med hendene, men det går ann å kjøpe en egen sånn “Vott” til å bruke. Tror det er lurt! Men jeg bare vasker og skrubber hendene nøye etter, og hvis du bruker det vaskemiddelet JIFF går det bort fra hendene med en gang.

Til slutt vil jeg bare si at innlegget er IKKE sponset, og at jeg som dere har betalt kremen min! Bare skriver om denne fordi jeg er så fornøyd. Siden jeg skal til London i vinterferien får jeg heldigvis kjøpt der nede, så slipper jeg å bestille på nettet. Er nok billigere bare rett i butikk også! Yey, I ♥ Saint Tropez selftan mousse.

Fler som bruker disse?

 

– ANDREA BADENDYCK

118 kommentarer

Siste innlegg